вторник, 14 март 2017 г.

Летисия Калдерон е щастлива и не й трябва половинка


Незабравимата Есмералда призна, че е ревнива майка.


"Шокира ме, жените са доста напред, но този етап също е хубав, защото има едно момиче, което харесва Карлос, веднъж ми каза "мамо, ще ми помогнеш ли, искам да й купя нещо", тогава отидохме и го купихме. Илюзията е доста хубава", сподели актрисата от "Не ме оставяй".

Лети сподели в какви отношения е с Хуан Койадо, бащата на децата й Карлос и Лусиано. "Той продължава да работи, няма да му отнемаме работата, а сега работи много, поддържаме контакт по телефона, когато можем, се виждаме, когато може, вижда децата, води ги на училище, но излиза много. Израснаха така, познават баща си, знаят, че той ги обича, че ги подкрепя икономически във всичко и сега с телефони могат да си говорят за всичко, да се поздравяват, това си е тяхна работа, аз не се бъркам, но вече растат и има добра комуникация между тях. Това е важното и винаги ще ги подкрепям, за да се виждат и уважават баща си".

Калдерон твърди, че е щастлива жена, обичана и удовлетворена от живота. Признава също, че няма нужда от половинка. "Има много хора, които ме обичат и които обичам, имам приятели, приятелки, с които излизам, имам семейство, доволна съм и удовлетворена с това, което правя. Чувствам се обичана, децата ми ме изпълват в много аспекти и не ми трябва друго"...