сряда, 15 март 2017 г.

Вие пожелахте: Мария Елиса Камарго


Начинът, по който гледа на живота и по който го живее, изглежда изненадващ и очарователен. Зряла, чувствителна и талантлива, тази еквадорка показва на света, че това, което умее най-добре, а именно да играе и пее, го прави много добре.


Мария Елиса Камарго е дъщеря на колумбийци, но е родена в Еквадор през 1985. "Тъй като бях единствено дете, си играх често с братовчедите ми. Всички се събирахме в дома на баба и дядо. От онзи период помня аромата на кексчетата". От Еквадор се мести в Колумбия, записва се в университета, където следва Икономика. Среща случайно Сесар Ескола, който й предлага работа в неговото предаване. Така започва в артистичния свят.

Включително се осмелява да участва в Х фактор. Елиминирана е в третата седмица на надпреварата. Това участие я прави по-силна и по-уверена. Тогава започва да се явява на кастинги за RCN, където получава първата си важна роля във "Флорисиента". След това идва "Белег на желанието" със Стефани Кайо и Хуан Алфонсо Баптиста, с която става известна в САЩ.

През 2009 заминава за Мексико, явява се на кастинги и продуцентът Педро Дамян я взима в "Любовно лято" с Дулсе Мария. Там играе лошата и последвалите роли в мексиканските сериали са на злодейката. Сред тях са "Докато парите ни разделят", "Пълна с любов", "Защото любовта командва", която й носи международно признание.

През 2010 потвърди, че има връзка с Тони Далтон (Гастон от "Непокорните"). Двамата реализираха няколко кастинга и се снимаха заедно в телемунделата "Диво цвете" с Моника Спиър. По-късно се разделя с Далтон. През 2014 подписва договор с Телемундо и протагонизира "В друга кожа" с Лаура Флорес, Давид Чокаро и през 2015 "Под едно и също небе" с Габриел Порас. Сега е в Колумбия и работи за Каракол, където ще играе "Богинята на вайенатото" в нов биографичен сериал. 

Предпочита да не говори за връзките си, защото всеки път, като го прави, те се провалят.

- Влезна в актьорския свят на 18г. с "Виждам едни черни очи". 14 години по-късно и с девет теленовели как се разви кариерата ти?
Не бих казала, че дебютирах с "Виждам едни черни очи". Там бях само статист. Истинското ми навлизане бе в театъра, който всяка година се правеше в училище. В професионален план първото ми важно участие бе в Колумбия, след като участвах в музикалното риалити Х фактор, с теленовелата "Флорисиента". След теленовелите, които са към 9-10, развитието е голямо, не може да се опише. Всяка една продукция е била като училище за мен.

- Коя роля те изстреля на върха?
Не мисля, че е била само една роля. Мисля, че всяка роля и още повече, когато даваш най-доброто от себе си, всяка една роля ще ти дава все по-голяма тежест като артист. Смятам, че това, което ме изстреля на върха, бе риалитито Х фактор и се вкопчих здраво в този успех и така почнах да правя теленовели. След "Флорисиента" играх в "Белег на желанието". Тогава бе първата ми главна роля.

- Живяла си в Еквадор, Колумбия, Мексико и САЩ. Какво научи от всички тези страни?
Да живееш в различни части на света е било мой избор, защото това ме гради като личност. Научила съм по нещо различно от всяка култура. Отворих съзнанието си, научих се да се предизвиквам, защото, когато познаваш различни култури, осъзнаваш, че никоя жажда за истини е свещена. 

- Разкажи ни за Мария Елиса певицата. Имаш към осем сингъла...
Имам демо от времето, когато приключих "Белег на желанието". Моята героиня бе певица. Беше ми възложена не само основната песен, но и всички останали. След записите се свързах с един продуцент от Маями, който бе очарован от гласа ми. Направихме 10 или 12 демота от различни жанрове. Да кажем, че тази моя страна е останала така. Харесва ми повече да правя музикални теленовели. 

- Какво детство си имала?
Много щастливо, цялото ми семейство живее в Колумбия. Бях с родителите си в Еквадор, но любовта беше нещо огромно, нещо хубаво. Нямах братя или сестри, играх си с приятелите от блока. Родителите ми бяха, са и ще бъдат най-добрите ми приятели, винаги са ме подкрепяли. От малка се отнасят с мен като с възрастен.

- Била си тормозена. Разкажи ни...
Да, но не много. Като малка не бях много привлекателна, имах почти една вежда, разделени зъби. Баща ми ме отгледа като момчето, което винаги е искал да има. Така, че бях голяма мъжкарана. Отрязоха ми косата късо. Момчетата не искаха да танцуват с мен, освен това, единият ми крак е по-дълъг от другия и ходих доста странно. Подиграваха ми се и за това. Определено не бях красавицата на училището и трябваше да развия други "качества", за да оцелея и да имам своето място. Тогава развих интелигентност, лидерство и чувство за хумор. Ако цената да постигна това е бил тормозът, радвам се наистина.

- Кой е бил най-трудният етап в живота ти?
Един доста неудобен момент, в който се почувствах като най-лошата моя версия. Беше изневяра, с която ми разбиха сърцето. Станах лоша, целта ми бе да съсипя живота на този човек, станах мрачна. Това става, когато надделее егото ти.

- Какво обичаш да правиш?


Зависи къде съм. Ако съм на плажа, обичам да плувам на дълги разстояния, да играя волейбол, да чета. 

- Как се чувстваше във "В друга кожа"?
Тази теленовела е много специална за мен, тъй като е първата ми главна роля самостоятелно. Изкарва ме от зоната ми на комфорт. Харесва ми, че спрях да играя лошите в историята. Темата също е интересна, за свръхестественото и това ми харесва много.

- Разкажи ни нещо любопитно от записите на "Под едно и също небе"...
Отивах към много тежки записи, тъй като съботите са доста "тежки" и седнах и започнах да ям мюсли. Обаче имаше нещо твърдо в мюслито и зъбът ми се счупи наполовина, после целият и останах без зъб. Доста главоболия имаше продукцията с мен. Но те ме обичаха, тъй като искаха да са със семействата си и заради случката, се отложиха записите. След това всички искаха да ми дават мюсли и да ми се счупи пак зъб в събота.

- За какво мечтаеш?
Да правя кино.


По време на записите на "Защото любовта командва", Мария Елиса Камарго и Клаудия Алварес, които бяха лоши, станаха големи приятелки.



С Алехандро Спейцер