четвъртък, 30 март 2017 г.

Химена Дуке разказва любопитни подробности за ролята й в "Почитателката"


Актрисата споделя забавни случки от зад кадър на "Почитателката".

"Първото, което правим, пристигайки на снимачната площадка, е да поискаш дъвка, най-вече, за да имаш свеж дъх в сцените с целувки".


Никога не е мислила, че Анхелика Вале е толкова забавна. "Прекалено е забавна. Страхотна е".


Никога няма да забрави деня, в който идва на сета и... : "Мигел Варони ме изплаши. Всъщност ме е плашил доста пъти".


От теленовелата си тръгва като приятел с...: "почти всички. Имахме много добри отношения всички, но по-специално с Елси Рейес, която играе майка ми".


Най-сложният снимачен ден бил, когато: "имах една сцена с Пабло Асар, който играе Бенисио, и почти не успяхме да я направим, защото умирахме от смях. Трябваше да спрем всичко за около 30 минути, за да се успокоим".


Най-специалното от "Почитателката" бе: "Да се запозная с Хуан Пабло Еспиноса (Лукас Дуарте), прекрасен колега. Аз съм колумбийка също като него, така че да има хора от Колумбия в Телемундо, ми се струва много хубаво. Освен че е добър актьор, го нося в душата си, защото е голям човек и голям приятел".


След няколко години ще си спомняш тази теленовела заради: "историята й. Много красива и забавна история. Най-много се радвах да работя с всичките си колеги".

Ако не беше Адриана в историята, коя героиня би искала да е? "Със сигурност Салма (Скарлет Ортис). Тя е много забавна злодейка. Аз бих я изиграла по по-различен начин, има доста неща, за които да се захванеш".