сряда, 1 март 2017 г.

Берен Саат с емоционално обръщение


След 4 месеца...

Както знаем, Берен Саат отдавна не е публикувала в социалните мрежи, но след почти 4 месеца, от своя рожден ден е сподели снимка, под която написа: "Безкрайност и един цял ден... Насред дансинга, подарък от Баръш К., чувствам, че цялото му тяло танцува, всичко наоколо е с позитивна енергия и всички мои молекули витаят в облаците. Гледам на всичко със затворени очи и виждам техните сърдечни пожелания. Всичко това го слушам и гледам в светлина и мечти... Телефонът не спира да звъни, пишат ми поздравления, социалните мрежи, които отдавна не съм ползвала, но и там пожелания от 2 милиона последователи. Всичко наоколо е заобиколено от подаръци. Ето това е любовта и това е любимото. Жената може да устрои за себе си парти, неочаквайки, че съпругът й ще го направи и нейната свекърва, с която не се разбира ще й прави компания на дансинга. Да, тя може да открадне един ден от вселената и да го подари на себе си. Имахме нешикозно парти, а обикновена забава с жива музика, на която всички бяхме опиянени от таланта на музикантите. Това беше безкраен миг... Заедно с музиканта, този, на чийто малък концерт отпускам душата си. На вас мои приятели Ви благодаря. Щастлива съм и радостна, че съм се родила. Добре е, че съм жива. Преди 33 години бях в утробата на майка ми и за първи път напомних за себе си в схватките, после се отдадох на любовта. Благодаря на тези сърца, които спряха времето за мен, благодаря за музиката, благодаря за любовта, благодаря за днешния ден, който ми подари безкрайност. Господа, не пипайте хората, които все още живеят с надежда, ще дойде ден и те сами ще Ви бъдат полезни. Джихан Дуйгу Бурак, Мустафа Орхан, Недим Гекай, Веясин Идил и Мерве благодаря ви, че ми подарихте вашата музика! Добре е, че ви има!"