четвъртък, 27 април 2017 г.

Условията на Сандра Ечеверия, за да приеме да играе в "Любимата на Кеавъра 2"


Сандра Ечеверия се връща в Телемундо с този супер сериал, но е поставила едно условие, преди да приеме.


Тъй като вече е майка на Андрес (на година и 7 месеца), актрисата е поискала да може да съчетава работата със семейния си живот. Сега приоритетите й са други... "Трябваше да говоря с компанията и да им кажа "ако ми помогнете с часовете, за да мога да балансирам между бебето ми и да не го изоставям, с удоволствие ще играя в сериала"", споделя мексиканката.

"Когато бях млада, имах много цели и не се спирах пред нищо. Когато имаш дете, всичко това минава на втори план. Сега искам да избирам проекти, които ми пасват на времето и ми позволяват да съм с детето ми, най-малко искам да изпускам нещата с него", уверява Ечеверия.

За щастие, продукцията й го позволи. "Късмет е, че сме ччетирима протагонисти, беше по-спокойно. Имаше дни, в които не работих, други, в които излизах рано, взимах бебето на снимки, някои съботи ми бяха свободни...", уточнява актрисата. За 32-годишната Сандра вече нищо не е по-важно от сина си. "Когато имаш семейство, осъзнаваш, че това е най-важното. Ако не получиш роля, това няма значение".

В "Любимата на Кеавъра 2" Ечеверия играе Ана, която иска да си отмъсти на Кентавъра, че е убил баща й.