четвъртък, 6 април 2017 г.

Жаки Бракамонтес призна, че е имала нещо с Уилям Леви


Автобиографичната книга на актрисата, която излиза през май, разкрива доста детайли от интимния й живот. Тя каза преди време, че ще говори за всичко в нея и изглежда, че така ще бъде.


Жаки, която е щастливо омъжена днес и има три дъщери, не се поколеба да отвори сърцето си, може би повече, отколкото някой си е представял. Когато Бракамонтес и Уилям Леви протагонизираха "Капризи на съдбата" през 2009, имаше слухове, че двамата имат връзка извън камерите. Тогава те отричаха, но истината, рано или късно, винаги излиза наяве. След осем години разбираме какво всъщност се е случило между Жаки и Уилям.

По време на интервю по повод пускането на книгата, водещата разкри за първи път, че химията от екрана е преминала в реалния живот. "Той ми каза: "вече не съм с жена си, разделени сме...", затова излизахме, за да видим какво ще стане. Знаех, че ситуацията му беше сложна, имаше едно дете, а аз не исках да създавам семейство с човек, който има деца, но имахме голяма химия, разбирахме се прекрасно, прекарвахме си много добре заедно, забавлявахме се", уточнява красавицата.

Не всичко било розово. Един ден кубинецът й казал, че Елисабет Гутиерес очаквала второто им дете. "Бях в шок, защото не очаквах да ми каже точно това. Той твърдеше, че не са заедно, тогава как? От Светия Дух ли?", казва в интервюто. За актрисата това било, с течение на времето, опит и урок. "Това, което ми каза онзи ден, ме спаси от ситуация, която не бе за мен".

Това не е единственото любовно разочарование, което споделя в книгата си. Бракамонтес разкрива тежкия удар, който е изживяла, разбирайки за изневярата на бившия си приятел, актьора Валентино Ланус, с когото е била четири години и е имала планове за сватба. "Разбира се, че ми разби сърцето. Бях готова да си сложа ръцете в огъня за него. след това си казах, че повече няма да си слагам ръцете в огъня за никого".

Жаки споделя и как Ланус й го е признал. "Жаки, обичам те с цялото си сърце, но съм мъж и мъжете сме така. Верността не е направена за нас. Ние сме животни". Двамата са имали връзка от 2001 до 2005. След това, през 2008, те играят заедно в теленовелата "Глупачките не отиват на небето". Жаки е успяла да прости на бившия си и днес са добри приятели.