сряда, 19 април 2017 г.

Вие пожелахте: Дана Гарсия


Мила, симпатична и консервативна, актрисата Дана Гарсия обяснява, че всяка роля я обогатява, "защото научавам по нещо ново от всяка една прекрасна и уникална жена, която играя".


Въпреки че Дана избра пътя на актьорството, от малка е заобиколена от музика, тъй като е дъщеря на колумбийската певица Клаудия Осуна и сестра на певицата Клаудия Гарсия. Споделя, че музиката й дава живот, но също така животът на една певица е доста пожертван. Дана се определя като меломан.

Въпреки че е млада, Дана има зад гърба си повече от 25-годишна кариера. Сред последните й роли са на София в наркосериала "Път 35" и Диана в "Амазонките".

- Трудно ли ти беше да стигнеш до тук?
Продължава да е път с удовлетворения и уроци. Има много какво да научим и съм благодарна за лекциите. Това е един път.

- Какво трябваше да пожертваш, за да сбъднеш мечтите си?
Да кажем, че смених едни неща за други. Не бих казала саможертва... а промяна на приоритети. Посветих повече време на работата си вместо на други неща. Сега посвещавам повече време на тези други неща в живота ми.

- С коя от героините си се идентифицираш най-много?
Всички имат нещо от мен, опитвам се да ги правя мои, но не са. Имат своя идентичност, мечти, преживявания и накрая те ме учат чрез опита си.

- Толкова годишна кариера имаш... какво ти остава да направиш?
Бих искала да съм лошата. Никога не съм била и смятам, че бих се насладила много. Ако изпълня лоша, ще се отърва от всичко, което ме е карало да плача.

- Какво бе за теб да изиграеш София в наркосериала?
София бе голяма възможност да почна да правя сериали, да разбера, че този път, този език ми харесват и че искам да извървя този път. Работих с великолепен екип. Успях да представя жените, които живеят в доста сложно общество. Жените на наркотрафикантите в Северно Мексико са доста похотливи, обличат се оскъдно, носят големи бижута и носят оръжие. Трябваше да кача и 10 кг за ролята, да науча акцента на Синалоа и да боравя с оръжия. С този сериал показваме, че тези жени са като всички други, имам добри и лоши моменти, взимат решения, които не винаги са правилни.

- Веднага си върна форма. Как го постигна?
Направих го постепенно. Не бе бърз процес. Година и половина ми отне и се научих как да се храня. Това върви с екип от трио, както му казвам, съзнание, тяло и дух. Повече спокойствие, упражнения и да не се бориш с теб сама.

- Как получи ролята в "Амазонките"?
Всичко беше готово да замина за Лос Анджелис за курс по дублиране на филми, когато ми се обади продуцентът Салвадор Мехия, когото обичам много и с когото работих в "Каква красива любов". Искаше да играя Диана и ми каза, че Лос Анджелис може да почака.

- Доволна ли си от резултата?
Много. Почти две години и половина не бях играла в теленовела и ми липсваше. Фактът, че Салвадор Мехия бе помислил за мен аз да изпълня този красив, сладък, но силен персонаж, заобиколен от големи актьори, бе прекрасен. Имаше и лично предизвикателство за мен да преодолея страха си от конете. Супер благодарна съм, защото няма нищо по-хубаво от здравето и да можеш да станеш сутрин, за да работиш.

- Как се изправи пред фобията ти с конете? 
Конете са терапия. Опитах се да се приближа до тях, за да се свържем, да се сближим. Винаги ще има нещо, но вече не е фобия, паника, а обич и благодарност. 

- Имаше доста горещи сцени с Андрес Паласиос в "Амазонките". Как се случваха нещата?
Радвах се много да работя с Андрес, той е много щедър и мил. Лесно се разбирахме. Мисля, че когато имаш общи неща с някого, е по-лесно да реализираш такива сцени. Познаваме се на по-дълбоко ниво, създадохме приятелство и така се работи по-лесно. Имаше доста хот сцени и мисля, че се получиха много добре. 

- Как се разбираше с другите актриси Гретел Валдес, Виктория Руфо, Марилус Бермудес?
Да работя с Виктория Руфо бе много специално за мен, понеже като малка я гледах и й се възхищавах. Сега имах възможност да я гледам всеки ден, тя е истинската дама, резервирана и мила. Колкото до Марилус и Гретел те са съкровища, сърца, мир и любов, отдадени на работата си.

- Какви спомени пазиш от "Трима братя, три сестри"?
От първия ден усетихме, че е специален проект, че има магия. Светът на ястребите и приключенията им белязаха живота ми. От "Кафе с аромат на жена" не бях играла в проект, който преминава толкова граница и който ни донесе толкова голям успех. За мен всичко е незабравимо - екипът, колегите, музиката, пейзажа, дрехите ни поставиха стил, мода.

- Какъв друг талант би си избрала да имаш?
Готвене, защото съм ужасна готвачка. Обичам да танцувам, но бих искала да съм по-добра. Учих рисуване, освен това, пея, но бих искала да съм по-добра. 

- Любими певци?
Фен съм на Бруно Марс и Хуан Луис Гера, но харесвам и класическата музика, босанова и съм фен на Мариса Монте. Открих доста талантливи артисти, които пеят на други езици като френски. Харесвам и африканската музика.

- За какво мечтаеш в професионален план?
Бих искала в бъдеще да съм част от музикален телевизионен проект. Искам да се посветя също на дублиране на филми, защото е работа, изискваща въображение и импровизация.

- Какво ти остава да постигнеш в личен план?
Щастлива съм, чувствам се добре в любовта. Обвързана съм и го знаете, но никой не знае кога ще се омъжа, защото съм доста дискретна. Аз съм свенлива и дискретна, животът ми е скучен. Героините ми са по-забавни.

- Как си в любовта?
Добре, спокойна и доволна. Посвещавам повече време на личния си живот и това ми харесва. Тази година си я взимам за мен.

- Защо държиш връзката си далеч от погледите?
От уважение. Артистите сме публични личности, но половинките ни не са длъжни да бъдат такива. Уважавам пространството на другия и на семейството му, които не искат да са под прожекторите. Това е моят начин да им засвидетелствам уважение и да подхранвам връзката ни. Разделям работата от живота ми с половинката ми.

- Какво обичаш да правиш в свободното си време?
Да чета исторически книги, за да си обясня сегашния свят и да се опознаем по-добре.

- Как се виждаш след пет години?
Имам толкова мечти! Искам да имам своя компания, да подкрепям фондации, да съм по-активна в организации в полза на жените. Искам да имам и семейство.

- Нещо за читателите...
Обичам Ви много!!!! Благодаря Ви за безусловната любов.