loading...

сряда, 10 май 2017 г.

Вие пожелахте: Лусеро


Кралица на изобретението. Влюбена, успешна и по-международна от всякога.


С 37-годишна кариера Лусеро умее да измисля отново и отново всяка стъпка. От "Чиспита", първата й теленовела, с която покори Мексико и Латинска Америка, до "Донята", "Ева", поп певица, мариачи... Сега, по-пълноценна от всякога, отново го прави като за първи път изпълнява музика с банда и се снима в теленовела в Бразилия.

Сияеща от щастие, има име на мъж зад тази усмивка - Мишел Кури, нейната сродна душа, която се е появила, без да я очаква; подарък, който, както тя самата казва, животът й бил приготвил.

- Лусеро, как беше в Бразилия? Теленовелата се радва на голям успех...
Невероятно, като сбъдната мечта. От доста време, благодарение на "Чиспита", ми се отвори път към Бразилия, ходих на посещения, участвах в програми, интервюираха ме, но нямаше продължителност извън дублираните на португалски теленовели. Все пак това е страна с друг език. Миналата година ходих често до там и реших да науча малко португалски. Мисля, че това се хареса на публиката - видяха желанието ми и усилията ми. И така ми предложиха да играя в "Лице на ангел". Сега мога да говоря португалски, както говоря испански.

- Беше ли ти трудно да вземеш това решение да отидеш там?
Хубавото е, че компанията събираше сцените ми за определено време и така ходих там за две-три седмици и се връщах в Мексико за няколко месеца и пак. Така децата ми нямаше нужда да се местят и те в Бразилия. Ако трябваше да променям и техния живот, щеше да ми е трудно да взема това решение. За мен беше много хубава възможност, това е красива страна и ме прие добре.

- Децата ти вече са големи и успя да си държиш далеч от славата...
Да, Хосе Мануел е на 15г., а Лусерито е на 12г. Те са наясно, че не искат да са известни. Докато аз от малка знаех, че това е моя страст и го исках. Аз реших да направя доста паузи в кариерата си заради децата, защото не исках да имат номадски живот. Исках домът им да е дом и го постигнах - сега имат нормален живот.

- Напоследък говориш все повече до мъжа до себе си...
Трудно ми е да правя нещо публично, когато не е, защото той не е артист. Не че той не иска или аз не искам. Бих била по цял ден с него, той ми се възхищава като фен номер едно. Умира за това, което правя, което съм като артист, като човек, като майка, като жена. Но не искам да го правя уязвим. Същото е и с децата. Не искам критика към мен да се отрази на тях.

- Как се появи той в живота ти?
Много естествено. Не го търсих, мисля, че жените умеем да бъдем сами и аз бях посветена на децата си, на кариерата си. Внезапно се появи в живота ми един мъж, който е цяло чудо, моя сродна душа, необяснимо е... Открих мъж с толкова качества. Животът искаше да се срещнем.

- Има ли планове за сватба?
Винаги ни питат за сватба и не сме я планирали. Щастливи сме така. Имаме толкова здрава връзка, хубава, че вярваме, че не е нужно да се женим. След раздялата с бащата на децата ми си казах: "Никога няма да се омъжа пак", сега... не знам. 

- Изглеждаш много влюбена...
Да, влюбена съм като жена в половинката си, влюбена съм в живота, във всички хубави неща, които ми се случват, във всички благословии, които имам. Мога само да се усмихвам и да благодаря всеки ден, но може би много хора не го разбират, най-вече огорчените. Те си мислят, че се преструвам и как може да съм толкова доволна, но защо да си огорчен?

- Обичаш да твориш. Този път се впусна в музика с група и създаде албума "Влюбена"...
Предизвикателство е всеки ден да не стоиш в зоната си на комфорт. Влече ме. Ако не пеех ранчера (стил музика) толкова години, не знам дали щях да се осмеля. Усещам регионалната мексиканска музика много моя и съм очарована. Също е мой ангажимент към Мексико - да го подкрепям, да вярвам в нашите традиции и музиката ни. Днес повече от всякога мексиканците искаме и можем да покажем, че сме силни, работливи, струваме много, уважаваме и обичаме нашето си. 

- След толкова много успехи какво искаш още от живота?
Искам да имам винаги желание, илюзия и време, за да се радвам на всичко, което имам. Когато работиш прекалено много, губиш живота си. Не искам да изгубя живота заради работата, но не искам и да спра да работя само за да живея. Не обичам да правя и нещо задължително, затова нямам ексклузивен договор с никоя компания. Искам да се радвам.

- Празнуваш 37 години кариера и може да се каже, че си постигнала всичко.
Чувствам се абсолютно удовлетворена, горда и доволна от всяко нещо, което съм направила в кариерата си, от всяко едно амплоа като актриса и, разбира се, от различните стилове, през които минах като певица, но продължавам да имам този импулс да отивам все по-нататък, защото хората харесват работата ми. Не искам да кажа, че един ден ще запиша салса, регетон или че един ден ще ме видят в странен образ на екран, но има много неща, които да предложа и открия все още.

- Какви характеристики трябва да има даден проект или роля, за да се върне в мексиканската телевизия?
Имах няколко предложения в Мексико, но никоя не ме накара да се влюбя. Отказах главни роли, защото настоявам, че ако една роля не ме привлече достатъчно, не я взимам. Винаги мисля за теленовелите, които правих в Мексико като "Любовни връзки" с тризначките, Валентина в "Желязната дама" или Барбара в "Утре и завинаги" и мисля, че всички те бяха невероятни и принадлежат на много добре разказани истории. Ще се върна да работя в Мексико, когато дойде подходящият момент. Тази година искам да я посветя на музиката и да представям диска си "Влюбена".

- Би ли се снимала в така нашумелите сега наркосериали?
Темата за днешните теленовели и например сериалите, аз никога не съм искала да се забърквам в наркосериалите. Не обичам да разпространявам дрога, никога не ми се е струвало важно. Искам да разпространявам любов, радост, позитивни неща и мисля, че светът е толкова замесен в проблеми именно заради наркотиците. Вярно е, че тези сериали са успешни, но не искам да се забърквам нито като актриса, нито като лице, име. Така, че този тип сериали не са за мен.







Няма коментари:

Публикуване на коментар

loading...