сряда, 7 юни 2017 г.

Нападки в социалните мрежи между Марджори де Соуса и Хулиан Хил


Отношенията между двамата, които имат и син, изглежда, че вървят от зле към по-зле...

Първо, водиха дело в съда, а сега и в социалните мрежи. След като стана ясно, че малкият Матиас е имал проблеми с дишането, Марджори де Соуса заяви, че е уведомила на време бащата за здравето на сина му. Нещо, което Хулиан Хил отрича да е така. Той твърди, че го е разбрал от медиите, а не от майката на бебето.

За да го опровергае, Де Соуса публикува личния й чат с Хил, в който се вижда, че тя е написала дълго съобщение, описвайки какво се е случило. "По повод последните изказвания, които подлагат под съмнение моята истинност и тази на екипа ми, ето разговора ми с бащата на Матиас, Хулиан Хил, миналия петък, когато получи спешна помощ", написа Марджори към снимка с чата й с Хулиан, който гласи: 
Марджори: "Тъкмо извиках една линейка. Матиас не може да диша отново, успяхме да го спасим, слава Богу. Линейката не дойде, но сестрата успя да го накара да диша пак. Звънят медиите, тъй като вече са разбрали. Видях, че си звънял, ако е за това, но не можех да вдигна, защото се занимавах с това".
Хулиан: "Добре, че всичко е наред вече. Дръж ме в течение как върви всичко, моля те".


 Малко по-късно, Хулиан написа, че публикуваният от Марджори чат не е целият и тя е отрязала първата част от разговора им. Той твърди, че той първо е попитал за бебето, тъй като научил от медиите какво става със сина му, а не от нея. "Оригиналният чат, където се вижда ясно, че не ме е уведомила...!! Аз бях този, който разбра от хора от медиите... Действие- реакция. Ето ги доказателствата. Кой лъже?", написа Хулиан към снимка с чата му с Марджори, където той започва разговора: 
Хулиан: "Марджо. Пишат ми, че си извикала линейка. Какво има? Добре ли сте? Как е Матиас, какво става?"
Марджори: "Тъкмо извиках една линейка. Матиас не може да диша отново... (горепосоченият текст).

Двамата обявиха раздялата си през април и оттогава се разрази война между тях. Кой лъже?