сряда, 28 юни 2017 г.

Дамла Сьонмез от "Войната на розите" за обсебеността си, хобитата и наградите


Дамла Сьонмез ("Една любовна история", "Войната на розите") е родена на 03-ти май 1987-а година в Истанбул. Тя е зодия телец и започва кариерата си на актриса през 2004-а година, когато е едва на 17 години.

Прочетете най-новото интервю с красавицата...

- Опишете ни красотата с една дума...
Д.С.: Ако си щастлива и облечена в това, което ти е удобно, ти вече си щастлива. Покоят и щастието правят човека красив.

- Какво може да навреди на женската красота?
Д.С.: Нещастието, стреса, злобата. Облеклото и гримът не оказват влияние на нещастната жена.

- Обсебена ли сте от нещо?
Д.С.: Вкъщи, на снимки, извън дома, на гости или независимо къде съм, винаги първо си обувам лявата обувка или чехъл. Ако обувката ми не стои както трябва, аз задължително я оправям. Не мога да се сдържа.

- Ако денят е минал лошо, то за да се успокоите, какво правите в края му?
Д.С.: Паля свещи. Гледам бързо да заспя, за да забравя лошия ден.

- Как ще опишете своя стил?
Д.С.: Изменчив

- Какво правите през свободното си време?
Д.С.: Чета книги, ходя на театър. Много обичам да редя пъзел.

- Получавате много награди. Как те влияят върху избора Ви на проект?
Д.С.: По никакъв начин не ми влияят. Преди наградите и след тях аз винаги избирам героините си, каквито душата ми желае. Да, наградата е голяма мотивация, но избирайки проект, ти не разчиташ на наградата. Наградата е същото като "това ми харесва" и "ние Ви разбираме". Трябва да приемеш наградите, но това не трябва да те спира. Просто казваш "Благодаря" и продължаваш напред.