неделя, 4 юни 2017 г.

Вие пожелахте: Шерлин


Шерлин е посветила 26 от своите 31 години на снимачните площадки и днес е по-щастлива от всякога, защото се радва на любовта на любимия си мъж. 


Винаги с голяма усмивка на уста, Шерлин има зад гърба си 30 теленовели, сред които "Марисол", "Натрапницата", "Клас 406", "Пробуждане", "Единствено ти", "Огън в кръвта", "Хамелеони", "Истинска любов", "По-скоро мъртва, отколкото Личита" и много други. В личен план премина през един развод с политика Херардо Ислас, но сега отново е влюбена в журналиста Франсиско Сеа, който е с 13г. по-голям от нея, и двамата имат планове за сватба. 

- Започваш на пет годинки. Родителите ти винаги ли са те подкрепяли?
В началото не им беше приятно, но сестра ми, която беше на 9г., винаги ми е помагала. От малка пях, танцувах и играх и тя винаги беше моя съучастничка: обличаше ме, оправяше ме и ме рисуваше. Обожавам я.

- Какво мислеха родителите ти?
Бяха против. Когато ми позволиха да снимам първия си филм, смятаха, че е само каприз и желанието ще ми мине, но грешаха. Казаха ми да направя сериозна кариера и аз настоявах, че това ще е моята кариера. Не им остана друго, освен да отстъпят. Учих режисура и вече 26 години съм в тази професия.

- Виждаме, че имиджът на секси момиче от теленовелите се е променил. На какво се дължи?
До голяма степен на това, че вече не съм на 16г. Въпреки че съм млада госпожа, имиджът ми се е променил заради работата. Преди живях по червените килими, сега трябва да присъствам на събития със социални каузи. Не мога да говоря за сериозна кауза, облечена като героинята ми в "Клас 406".

- Последната ти теленовела за момента е "По-скоро мъртва, отколкото Личита" през 2015...
Героинята ми Маго беше прекрасна. Луда, цинична, но не прави нещата от лошотия, просто, ако някой може да ги свърши вместо нея, по-добре. Много е забавна, освен това, съставът беше прекрасен.

- С кои колеги си приятелка?
Джералдин Басан, Сорайда Гомес, Джени Гарсия и Вероника Ибара. Приятелки сме откакто се помним.

- В теленовелите сме те виждали да плачеш много...
Да и все още ми е нервно, когато трябва да снимам тъжни сцени, най-вече, ако продуцентът ме гледа от някой ъгъл.

- Имаш ли специален начин за подготовка на тези сцени?
Концентрирам се от предишния ден, лягам си рано, пия много вода, за да съм хидратирана. Научила съм отлично сценария, в случай, че слушалката се развали. Много съм дисциплинирана.

- Готвиш ли?
Понякога. Майка ми готви отлично, но аз никога не съм имала желание. 

- Близо година беше сама. Сега отново си влюбена...
Много, той ме прави много щастлива. Дори имаме планове за сватба, въпреки че все още нямам годежен пръстен. Но смятаме да е през април 2018, за да планираме всичко спокойно. Церемонията ще е интимна.