събота, 24 юни 2017 г.

Вие пожелахте: Кармен Виялобос


Освен че е призната заради таланта, красотата и други умения в различните си телевизионни роли и по-специално тази на Каталина ("Силикон за рая" и "Без гърди ДА има рай"), Кармен Виялобос е жена, родена с уникална звезда и харизма.


От малка показва увлечението си към сценичните изкуства и започва да се изявява още в училище. "Винаги бях в училищните пиеси и колкото повече растях, толкова повече ме привличаше актьорството. На 16г. разбрах, че с това искам да се занимавам, въпреки че не знаех от къде да започна. Въпреки това, поех риска. Първите ми изяви бяха в детско предаване, в което играх, водих и танцувах. Беше върхът!"

Заобиколена от прекрасно семейство, родителите й вярваха в нея от малка и никога не са се противопоставяли на желанието й да стане актриса. "Разчитах на тяхната подкрепа и бях много дисциплинирана. Мисля, че това повлия в момента, когато им казах, че с това искам да се занимавам. Научиха ме на ценности и принципи и благодарение на тяхното възпитание съм това, което съм днес". Като тийнейджър е била доста кротка. "Бях спокойна, ученолюбива, не бягах нито нищо такова. Всеки път, когато исках да правя нещо с приятелите си, исках позволение". 

Извън нежността, която я характеризира, и голямата чувствителност, Кармен е отдадена на професията си и умее да се справя със самотата на артиста, както го направи през 2011, когато оглави "Сърцето ми настоява". "Беше тежко изпитание, защото трябваше да съм напълно сама в друга страна. Бяха доста месеца на много работа и самота. Хората виждат бляскавата страна на телевизията, но жертвите и изтощителните дни са сложни".

Човешката й страна се отразява също в притеснението й за животните и използва гласа си, за да накара хората да осъзнаят нещо. "Обичам животните и помагам на няколко фондации в Колумбия, които ги защитават и им помагат". Привърженик на психологията, имала е намерение да я изучава, но заради постоянните ангажименти с малкия екран се отказа. "Като човек внимавам много какво показвам от мен. Опитвам се да се представям в социалните мрежи каквато съм - без маски".

В началото на 2017-а сбъдна мечтата си да се снима във филм. Направи го с "Призракът на годеницата ми" с Уилям Леви. Сега е напът да се върне на малкия екран с "Без гърди ДА има рай 2" (Sin senos si hay paraiso 2).

- Как би се описала?
Много чувствителна, защитаваща, обичам много своите хора, семейството, борбена съм, постоянна и женствена. Това винаги.

- Как се разви професионално от "Силикон за рая" до сега?
Уаааооо... Израснах много. За всеки проект, който е попадал в ръцете ми, съм се трудила здраво. Наслаждавам се много на всичко, което ми се е случило, и на обичта на публиката.

- Какви саможертви се е налагало да правиш, за да постигнеш мечтите си?
От всичко, което ми се е налагало и продължава да ми се налага да жертвам, е раздялата със семейството и половинката ми. За мен семейството ми е всичко, привързана съм към тях. Да бъда в друга страна, далеч от тях, означава да ценя всяко красиво нещо, което идва от тях. 

- Участва в "Силикон за рая", където се говори за трафик на бели роби, и в "Господарят на небесата", където се засяга темата за наркотрафика. По какъв начин двете истории те докоснаха с тази реалност?
Тези продукции ги обединява наркотрафикът, но са много различни. Например, в "Силикон за рая" бях "предплатено" момиче. Каталина е  от нисшата класа, която искаше само да има големи гърди и чрез тях да се сдобие с пари, пътувания и мъже. В "Господарят на небесата" изпълних полицай, Леонор, напълно противоположен образ. Тя представлява справедливостта и доброто. Иска да вкара трафикантите в затвора. Тази тема, за нещастие, засегна много както Мексико, така и Колумбия и като цяло Латинска Америка. Работата ми е да разказвам истории. Не съм нито за, нито против. Сложно е за един артист да каже "аз съм на тази страна или на онази". 

- Когато ти предложиха тези роли, не се ли замисли: "с тази реалност ли искам да се обвържа?"
Със "Силикон за рая", който бе първата ми главна роля, бях много развълнувана. Мисля, че беше най-сложната в цялата ми кариера и най-пълноценната на психологично ниво. Бях щастлива, че ме избраха след кастинг, който продължи месец и половина с доста колумбийски актриси на моята възраст. Тази роля ми донесе ексклузивен договор с Телемундо и ми се отвориха вратите на международно ниво. 

- В "Господарят на небесата" (El señor de los cielos) се снима цели три сезона. Какво бе усещането?
Изживяването бе уникално. Мексико се превърна като мой втори дом. "Господарят на небесата" прави история, тъй като е първият, на който се направиха още сезони. Спечелихме награда Еми за най-добро предаване на испански в праймтайма в САЩ. 

- Ти игра Леонор Байестерос, полицай...
Тази гегроиня е много специална за мен. Тя беше единствената добра в историята и е любопитно, че хората я мразиха. Това ще рече само едно - че съм си свършила добре работата. 

- Помниш ли някоя интересна случка от записите на "Господарят на небесата"?
Разбира се, най-коментираната любовна сцена между героинята ми и Аурелио Касияс (Рафаел Амая). Повече от 30 минути снимахме, за да покажат едва няколко секунди от нея. 

Резултат с изображение за carmen villalobos y rafael amaya
- Какво направихте?
Каквото ни казаха, искаха нещо различно, защото и двамата са много полемични. Мразят се до смърт и да имат любовна сцена бе много лудо.

- Сложно ли беше заснемането?
Не, при този тип сцени моля да се намали възможно най-много техническия екип. Коментирам сцените с колегите си, за да няма неудобни случки и да можем да контролираме движенията, да знаем къде да си сложим ръката и т.н. Използваме дрехи в телесен цвят. Ръцете помагат да се прикрият протекциите по тялото. Никога не бих направила сцена напълно гола.

- Разкажи ни какво предстои в "Без гърди ДА има рай 2" (Sin senos si hay paraiso 2)...
Тази история е превъзходна. Новият сезон е огън. Знам, че ще Ви очарова. Завръщането на Каталина го чакам не само аз, но и всички зрители. Ще видите какво се е случило с мен след куршумите, какво е станало през тези 20г. 

- Разбрахме, че се връщаш (в сериала) омъжена и с деца. Вярно ли е?
Да, връщам се омъжена и с деца. Ще се сблъскат минало и настояще. Ще видите и как ще се развият нещата с Албейро (Фабиан Риос).

- Почти девет години сте заедно със Себастиан Кайседо. Как се поддържа стабилна връзка с друга известна личност?
Когато намериш правилния човек, с когото споделяш едни и същи ценности, стремежи, се грижиш много за него. Това се случва с нас. Винаги се грижим един за друг, интересуваме се за другия дори да сме в различни страни. 

- Какво харесваш най-много в него?
Възхищавам му се като актьор, голям кавалер е и е моят принц. Винаги се грижи за мен, защитава ме, мисли аз да съм добре и ме кара да се чувствам супер обичана. 

Кармен: "Искам да кажа нещо на жените, които ме четат:

Понякога ни е страх от промяната, да започнем нещо ново, да сменим града или да направим нещо, което никога не сме правили. Когато правим това, което наистина ни харесва и се борим за него, нещата се променят. В живота трябва да рискуваме. Струва си да ни е страх. Не си струва обаче да позволяваме на страха да ни завладее".