вторник, 11 юли 2017 г.

"Дивата котка" след 15 години


Част от актьорите споделят какво е било за тях да участват в този хитов сериал, излъчил се през 2002 в САЩ и 2007-2008 в България. 


Има истории, които остават незабелязани и други, които, колкото и години да минат, е невъзможно да забравиш, защото са част от ДНК-то на цяло едно покоение. Такъв е случаят на "Дивата котка", успешната теленовела на Веневисион и Фоновидео, написана от Алберто Гомес. Протагонизирана от тогава младите Марлене Фавела и Марио Симаро, мелодрамата, съдържаща повече от 200 епизодч, се превърна в хитова не само в страната си производител, но и в доста страни по света.

Теленовелата разказваше историята на Росаура, младо скромно момиче с характер, наричано "дивата котка", което се влюбва в богат мъж, причиняват й всякакви лоши неща, които й пречат да бъде с любимия си. Като във всяка класическа мелодрама, младото момиче става богаташка и си отмъщава на всички, които са й сторили зло.

На мексиканската актриса трудно е щяло да й мине през главата, че тази теленовела ще промени живота й завинаги. "Бях много малка, дойдох в Маями сама с илюзията да протагонизирам първата си теленовела. Не мислих толкова за рейтинга, за бизнеса... просто бях развълнувана", спомня си Фавела. "Никога не съм си представяла, че ще има успеха, който имаше. Това е първата история, която пуснаха в сутрешния праймтайм в САЩ".

Кубинецът покори зрителя в кожата на Луис Марио Арисменди, богат и красив мъж, който се превърна в един от най-желаните в онзи момент. "Дивата котка" бе първият му голям международен успех, но не и единственият. След мелодрами като "Трима братя, три сестри" 2003, "Втори шанс" 2005 и "Море от любов" 2009, "Наследниците дел Монте" 2011, Марио Симаро бе отдалечен от този жанр за няколко години. 

"Камелия Валенте беше първата ми международна героиня. Спомням си, че бях доста изплашена, че няма да оправдая очакванията на продуцента. Наистина бе прекрасно да съм част от този проект. Камелия бе моят амулет за късмет и е героиня и теленовела, която няма да забравят никога и аз няма да ги забравя. Беляза живота на всички, които имахме възможността да играем в тази теленовела", спомня си Марджори де Соуса, една от основните злодейки в историята.

Друга от актрисите, които обичаха да вредят на Росаура (Фавела), е венецуелката Каролина Техера, изиграла лошата Ева Гранадос. "Две години снимахме теленовелата и има доста позитивни спомени и най-вече химията в реалния живот бе доста оригинална", припомня си Техера.  "Да играя Ева Гранадос бе много важно на международно ниво. Благодарение на тази теленовела получих много интересни и благоприятни покани в света на изкуството и шоубизнеса в доста страни".

Колумбийската актриса се присъедини към вече започналата история, но бързо се надуши с всички. "Участието ми беше кратко, тъй като влязох към средата. Въпреки това, помня топлината на колегите си, локациите в Маями, чувството за хумор и най-вече признанието, което получи в доста страни по света. Обичах Марибела, героинята си. Продукцията ми позволи да играя доста", твърди Аура Кристина Гейтнер.

Перуанката Силвана Ариас бе една от най-младите в състава. "Създадох големи приятелства, научих се да вярвам повече в работата си и че няма значение от къде идваш, ако си наясно къде искаш да стигнеш. Работихме една година и станахме едно семейство", разказва Ариас. "Чух доста актриси да се оплакват защо са дали ролята на Химена на мен, щом не съм толкова красива като тях и много хора се съмняваха, че аз ще получи международно признание", споделя тя.

Сандра Итцел бе на 7г., когато изигра Майрита. Днес вече е голяма жена. "Предполагам, че ме глезиха много, защото бях детето в историята. Наистина цялата продукция ме обичаше. Мисля, че никога няма да мога да изразя с думи това, което означаваше, означава и ще означава за мен "Дивата котка". Сякаш сбъдваш мечта, която всички имат и която много малко са я постигнали на 7 години", признава младата мексиканска актриса.

ГОЛЯМА ЗАГУБА
За нещастие, преди шест години съставът на теленовелата претърпя голяма загуба - тази на младия актьор Константинос Вротсос, Леобардо в историята, който загива в автомобилна катастрофа на 19г. "До днес не съм срещнала толкова невероятно човешко същество като Конста. Беше толкова забавен, интелигентен, резервиран, любвеобилен, искрен, голям кавалер... с една дума: уникален", спомня си Сандра, която бе негова голяма приятелка по време на записите и след това.

НЕЗАБРАВИМО
Част от екипа позира за снимка по време на записите.


КОЛКО СПОМЕНИ!
Без съмнение това е история, която беляза цяло едно поколение и която ще остане завинаги в спомените на публиката. Малко снимки от тази история: