събота, 29 юли 2017 г.

Аарон Диас иска момче?


За актьора семейството е пред работата.

"След като създадох това семейство, най-много искам да прекарвам време с тях", уверява мексиканецът. "Може би гледам на нещата доста различно от други хора с тази професия, но за мен на първо място е семейството и след това работата".

Как съчетава двете неща? 
"Опитвам се да планирам да работя около семейния ми живот. Сега, когато момичетата са по-големи, съпругата ми Лола Понсе се върна към работата си. Прекарваме доста време в Италия с нейните концерти и турнета. Досега функционира. Има моменти, в които единият е на един континент и другият - на друг, но правим така, че да се редуваме. За латиноамериканците това е много важно и ние не сме изключение".

В момента актьорът от "Земя на честта" е в САЩ, където промотира Световния ден на МакДоставка. "Сега можеш да си поръчаш МакДоналдс отвсякъде", уточнява Диас, който може да гледате по FOX в американския сериал "Куантико".

Аарон Диас и Лола Понсе се сключиха граждански брак в края на 2014 в Маями. През юни 2015 направиха интимна духовна церемония в Мароко.


Имат две деца - Ерин на 4г. и Рехина на 2г. и половина. Дали искат и момченце?
"Не, аз съм глезеният вкъщи. Имам три жени и истината е, че съм толкова щастлив в този момент, че не мислим за момче. Имат мен... за какво им е друг?", шегува се красавецът.