четвъртък, 13 юли 2017 г.

Синтия Олавария се изявява в риалити шоу


Въпреки че от доста време не сме я виждали на екран, пуерториканката е затрупана с работа.


Сега е заменила токчетата за кецове, тъй като снима риалити шоу в Лос Анджелис. "Това шоу е за лична защита с послание за жената да се научи да се защитава, да работи върху собствената си увереност и емоционалност и да не се страхува. Целта на предаването е да е подготвена физически и емоционално, за да се пребори с всеки, който би могъл да й навреди", разказва Синтия за шоуто, за което е трябвало да научи джиу джицу и бокс техники.

Става дума за добре премерени хореографии както физически, така и ментални. "За мен това е усмтвена война. Хореографиите се практикуват предварително, за да не се нараним. Не съм свирепа, не убивам и муха, супер некоординирана съм, имам дислексия", казва през смях. 

Няма значение колко се поти, пред камерите няма да я видим неспретнага. Признава също, че "се бия със сложени мигли и съм гримирана. За героините си ако трябва да сменям визия, го правя, но ако ще играя себе си, ще бъда каквато съм, а аз обичам грима", казва лошата от "Земя на честта", която ще участва в риалитито с други актриси, модели и спортисти.

Бившата Мис споделя, че въпреки че би искала да работи на англоезичния пазар и да пробва късмета си в Холивуд, не иска да го направи, докато не се подготви напълно. "Когато отидох да работя в Маями, например, взимах уроци по кино. Когато направих първото си прослушване за теленовела, ме спряха, защото актьорството за кино не е като за теленовела и трябваше да взимам уроци по актьорство за телевизия", споменава Олавария, която вече има предложения за теленовели и филми на испански език.

Синтия носи короната си в сърцето. "Кралицата никога не умира. Много хора твърдят, че конкурсът е приключил и трябва да оставим короната да си почива... Короната няма да я оставя да си почива, тъй като я нося в сърцето си. Винаги ще ме помнят като Мис Пуерто Рико и това не ме притеснява. Трябва да сме благодарни, на мен конкурсът ми донесе много, както и моделството - дисциплина, международност".

Синтия не пази короната си на Мис Пуерто Рико, тъй като тя е принадлежала на организаторите, които всяка година я давали на победителките. Но пази другите си корони, тези от преди да стигне до националния конкурс. "Всеки път, щом някой отиде на гости в дома на майка ми, тя ги показва, защото имам цял гардероб. В него са и обувките, чантите, неща, които съм ползвала по време на конкурсите, както и изрезки от вестниците".