сряда, 12 юли 2017 г.

Фахрие Евджен благодари на всички "виновни" за приказната ѝ сватба с Бурак Йозчивит


"Благодаря на всички!"

Фахрие Евджен благодари на всички, които са помогнали за сватбата й, пишейки в социалните мрежи: „Мина седмица от този приказен ден, но все още съм развълнувана. Дойде времето да благодаря на всеки, който ни е подкрепил със своята положителна енергия. Първо благодаря на дизайнера на роклята ми Рашит Базъбалъ. Благодаря на него и на екипа му, които две седмици работиха без умора. Батко Дервиш, ти изобщо не ми показа костюма на младоженеца. Добре пазиш тайните. Честно казано, това малко ме обиди, но виждайки костюма, аз отново се влюбих в човека, който го носи. Фидан Шимшек, ти специално ни подготви за първия танц на младоженците. Ибрахим Зенгин и Ръфат Юзюак, вие сте две сърца, на чиито вкусове се доверявам безкрайно. Айтекин Ялчън, ти улови толкова приказни кадри и ги направи незабравими. И усмихнатата госпожа Ясемин, ти направи изящните корони, които описваха мен самата. Йозге Акар, ти беше почти денонощно с нас и организира най-прекрасното тържество, благодаря ти. Благодаря и на всички тези, които съм пропуснала. Благодаря на всички, които ни подариха тази приказна вечер.“