сряда, 12 юли 2017 г.

Телма Мадригал за бременността си


Актрисата от "Лъжовно сърце" разкрива как ще се казва синът й, кога ще се роди и къде.


Няма нищо по-хубаво за една жена от това да е бременна. Телма Мадригал, която чака първото си дете от съпруга си Хуан Родриго Иниго, го знае отлично. В момента актрисата е в Ню Йорк, където работи мъжът й. Първородният й син ще се казва Бернардо и го очакват през септември.

- Как изживяваш процеса на майчинството?
Сега, когато бебето ми все още не е в ръцете ми, мога да кажа, че животът ми не се е променил, но трябва да се пазя много, и да внимавам какво ям. Но знам, че когато го видя, животът ще е друг. От месец и половина някъде усещам вече движенията му и когато баща му му говори, се движи.

- Трудно ли ти беше да оставиш Мексико?
Не, откакто мъжът ми ми го предложи, приех. Мисля, че всички актьори в даден момент искат да отидат в Ню Йорк да учат и сбъдват мечти. Освен това, сме живели и преди извън Мексико Сити, така че промяната не е коренна.

- Къде ще се роди Бернардо?
В Ню Йорк. Родителите ми живеят в Мексико и в началото ми липсваше Мексико, но и тук живеят много латиноамериканци. Има доста неща, които да правиш и си прекарваме страхотно.


- Имаш ли някакви страхове? Ще ставаш майка за първи път...
Страх не. Моля само Бог всичко да е наред. Някои ми казват, че раждането е върхът, други - че ще страдам много. Ще Ви разкажа моята история след това. Надяваме се да е естествено раждане.

- Имала ли си странни искания?
Не, винаги съм наблягала на сладкото, но никога пуканки с шоколадов сладолед или някакви такива. Следобед винаги ми се прияжда шоколад, но нищо повече.

- Не си качила много...
Продължавам да правя упражнения, плувам, ходя на зумба. Цял живот съм правила упражнения, ходя много. Не обичам диетите, предпочитам аеробиката.

- Дълга ли ще бъде паузата в кариерата ти?
Не много дълга. Искам да съм известно време с детето си и да не се отделям от него. Когато дойде правилният момент, ще се върна на работа. Сега бях на едни актьорски курсове и винаги, когато има добри възможности, съм отворена за предложения. Имах голямо желание да отида там да уча, срещаш друг тип актьори, а ако се появи нещо там - превъзходно!