сряда, 12 юли 2017 г.

Бебешкото парти на Фатима Торе


Актрисата от "Лъжовно сърце" и "Желязната дама" празнуваше, заобиколена от най-близките си приятели и роднини.


С много веселие и добри вибрации Фатима Торе получи подаръци, усмивки и най-добрите пожелания за дъщеря си Исабела. Тя и съпругът й Ектор я очакват през есента. "Хареса ми идеята да направя смесено парти, защото обикновено бебешките партита са само за жени, но по този начин можах да празнувам с Ектор, съпруга ми, братята ми и приятелите ми". 

Фатима сподели как изживява този прекрасен момент. "Щастлива съм, наслаждавам се на бременността, вече съм в 23-та седмица, петия месец, физически се чувствам невероятно. Като знам и че ще е момиче, съм още по-щастлива. Много съм дейна, споделям този етап със семейството и приятелите си". 

По време на партито гостите й организираха различни игри като пиене от шише с биберон, слагане на памперс с боксови ръкавици, да отгатнат със затворени очи вкуса на бебешката храна и накрая надписване на тениски с пожелания за Исабела и родителите й.



Сред звездните й гости бяха Ариадне Диас, Юлиана Пениче и Ванеса Рестрепо (Денис от "Лъжовно сърце")