събота, 19 август 2017 г.

"Звездите на лятото" 2017


Списание "TVyNovelas" за поредна година събира най-впечатляващите звезди, които показват перфектните си фигури в горещото издание "Звездите на лятото" 2017.


Един от най-хубавите сезони в годината е лятото: ваканция, слънце, плаж, нови преживявания, спомени за цял живот... Както вече е традиция, "TVyNovelas" посвещава най-новото си издание на красотата на най-горещите звезди тази година. Снимките са направени на три места: Маями, Мексико Сити и Пуерто Рико. 21 известни личности, сред които 14 са актьори, попадат в тазгодишното издание "Estrellas de Verano 2017". Ето кои са те:

Кармен Виялобос
Завръщането й в "Без гърди ДА има рай" като Каталина Сантана бе едно от най-очакваните на малкия екран. Доказателство за това е голямата популярност, която има сред последователите си и горещите снимки, които изтъкват красотата й. "Трудно е да се грижа за храненето си, когато снимам. Правя го, когато имам свободно време, за да се поддържам. Когато се гледам в огледалото, си харесвам усмивката, която е отражение на душата. Да имаш тяло за лятото означава да можеш да си сложиш бикини, за да се радваш на плажа и да си починеш, слушайки музика. Най-доброто ми лято винаги ще е това, в което мога да съм с хората, които обичам, танцувам и празнувам. Екстремните преживявания са лоши и ако не си правил упражнения, започни малко по малко. Възхищавам се на стила на Джей Ло, защото изглежда безупречно във всеки момент. Трикове: Добро хранене, хидратация и да се усмихвам на живота".





Ана Лусия Домингес
Като добра колумбийка "Тути" от "Госпожа Асеро" показва чара си извън малкия екран. Актрисата споделя как подготвя инфарктното си тяло за слънчевото време. "Основата на това да имаш добра анатомия е да я тренираш всеки ден и да внимаваш много какво ядеш, въпреки че уикендите си похапвам хамбургери. От тялото си харесвам най-много задните части и се опитвам да ги поддържам с упражнения. Вдъхновявам се от Маргарита Роса де Франсиско, колумбийска актриса, на която следвам всички упражнения в Инстаграм. Ключът за здраво тяло е да е тонизирано. Най-хубавото ми лято е това в Австралия, тъй като живях на плажовете на Златния бряг в продължение на шест месеца и беше чудесна ваканция. Трикове: Яж добре, прави кардио всеки ден и пий много вода".






Роберто Манрике
За талантливия еквадорски актьор от "Без гърди ДА има рай" лятото е да се радваш пълноценно на живота и да търсиш личен баланс. "Осъзнах, че съм щастлив, когато се радвам от сърце на упражненията и здравословното хранене. Не съм суетен, но ми харесва формата на челюстта и лицето ми. Бях черната овца на семейството, тъй като всички бяха спортисти, а на мен това не ми харесваше. Сменяха ми училището доста пъти, надявайки се някой спорт да ми грабне вниманието, но едва на 25 години открих наистина нещо, което да ме влече. Хубаво тяло за лятото е това, способно да отиде на плажа, да се чувства удобно и да се радва на момента. Най-хубавото ми лято е това на островите Галапагос. Тогава се влюбвах, възползвах се от морето, пясъка в компанията на добри приятели. Трикове: Наслаждавай се на това, което ядеш и не си усложнявай живота. Организмът ти ще ти каже какво му харесва".



Мариана Сеоане
Добре оформената мексиканска актриса от доста години се грижи за фигурата си, както и за кариерата си. "Тренирам пет пъти на седмица и вече е част от живота ми. Дава ми много енергия и когато не го правя, се чувствам кофти. Когато се гледам в огледалото, ми харесва това, което виждам, харесвам се, въпреки че се събуждам с тъмни кръгове под очите, подпухнала или слабичка. Чувствам се удобно в кожата си. Да имаш тяло за лятото е когато можеш да си сложиш бикини и да не те е срам. Най-хубавото ми лято беше в детството ми. Частите от тялото, които си харесвам най-много, са краката и ръцете. Трикове: Да ядеш здравословно, да пиеш много вода и да правиш упражненията, които ти харесват".




Маурисио Очман
Голяма част от работата на един актьор зависи от физиката и въпреки че на Маурисио е перфектна, за него най-важно е да се чувства добре. "Всичко върви отвътре навън, не трябва да сме роби на физиката, не тя е важната, хубаво е да се чувстваме здрави. От доста време търся да съм здрав умствено, емоционално и физически. Наслаждавам се на контакта с природата и медитирам, защото ми помагат на сто процента, когато практикувам даден спорт. Бокс, тичане и упражнения със собственото ми тяло ми харесва много. Определено доброто хранене е ключът, за да имаш хубав корем и тяло. Трябва да търсим здравословен начин на живот, защото има такъв. Трикове: Понякога коства доста, но опциите са в храната, упражненията и местата, които човек търси, за да поддържа балансирана рутина. Трябва да живеем здравословно".






Сулейка Ривера
Пуерториканската муза на музикалния феномен "Despacito" притежава завидна фигура, която показва при всеки удобен случай. Затова нейната анатомия е последица от доброто състояние на духа й. "Винаги се грижа за себе си, опитвам се да правя кардио, макар че признавам ям от всичко. Не съм по диетите, но съм за малките порции. Когато се гледам в огледалото, ми харесва да виждам една реализирана жена, щастлива, доволна, винаги с позитивни мисли. За мен доброто тяло за лятото е това, което е готово да танцува, да се радва и да хване малко слънце. Този сезон си има своя чар и като мисля за него, съм щастлива и за миг много влюбена, защото винаги има лятна любов. Трикове: Прави много упражнения, храни се добре и се грижи за кожата си".



Брандън Пениче
Синът на актьора Артуро Пениче наследи всички качества на баща си, както физически, така и актьорски. Очарователен и скромен, Брандън Пениче разказва как се подготвя, за да посрещне слънчевото време. "Мисля, че основата на успеха на всичко, което правиш, е дисциплината. Когато се виждам в огледалото, ми харесва моят начин на съществуване, истински съм, добър човек и се характеризирам със симпатичността ми. Трябва да сме благодарни на Бог за това, което ни дава. Когато правим упражнения, не трябва да се отчайваме, защото винаги искаме да виждаме бързи резултати, а то не става така. За мен тяло за лятото е това, което е щастливо с това, което има. Най-хубавото ми лято е да съм с любимите си хора, на любимото си място. Трикове: Дисциплина, хранене и хубав сън".



Марилус Бермудес
Костариканската блондинка е актриса и модел, която се отличи с ролите си в "Семейство с късмет" и "Котката". Простият факт да мисли за слънце, море и пясък я мотивират да покаже малко от естествената си красота. "За да имам хубава физика, ми трябва само да внимавам и да се храня добре. Обичам да се гледам в огледалото и да осъзнавам какви хубави очи ми е дал Бог. Тялото за лятото го излъчваш отвътре навън. Най-хубавото лято, което помня, е това с приятелите, семейството и хубава музика на плажа. Мисля, че красотата е във всеки един от нас и хората забелязват това, затова търся най-добрата своя версия. Трикове: Добър слънчев загар, хубав бански и да се наслаждаваме!"





Хосе Мария Галеано
Испания прати този завоевател, за да ни остави с отворена уста от злините си в "Донята" и летния сексапил. "Откакто дойдох в Мексико, правя crossfit всеки ден. Тренирам час и се храня добре, въпреки това, през уикендите си угаждам. Когато се гледам в огледалото, изпъкват очите ми, които съм наследил от родителите си. Обичам да се гледам и да се чувствам добре. Най-хубавото ми лято беше, когато учих в училище, имаше много купони и пътувания. Трикове: Да пия много течности, да не преяждам и да правя упражнения".





Ирина Баева
Сексапилната московчанка, която привлече вниманието на зрителите в теленовелата "Дойде любовта", е истински бонбон. Забавна и с убийствен поглед, сърцето й е родната Русия, но душата й е на латиноамериканка. "Възобнових упражненията и споделям основните си рутинни упражнения в социалните мрежи, комбинирани с бокс техника. Дават доста добри резултати. От тялото си харесвам най-много очите. Има доста модели, които притежават стил, който ми харесва, но се опитвам винаги да налагам моята личност. Обичам да използвам удобни дрехи, защото да се чувствам добре със себе си, е нещо важно. Това лято си изкарвам прекрасно, защото за първи път пътувам толкова за толкова кратко време. Трикове: Да се чувствам добре с мен самата, да се храня здравословно и да съм хидратирана, като пия много течности".




Адриан Ди Монте
Красивият кубински актьор от "Двойният живот на Естела Карийо" взима доста насериозно грижата за тялото, тъй като смята, че освен големия си талант, това е едно от най-силните му оръжия в постигането на роли на малкия екран. "За да се поддържам във форма, трябва голяма дисциплина и тренировки. Подготвям се за следващата ми работа в "Танцувам за една мечта" в Мексико и влагам голяма дисциплина. Комфортно ми е в тялото ми и ми харесва всичко, което Бог ми е дал. Може да звучи малко арогантно, но се обичам такъв, какъвто съм. Баща ми ми внуши всичко това с упражненията от малък. В Кубаме казват Тарзан, защото винаги ходих бос и се катерих по дърветата. Имах обувки, когато бях на 12г, защото семейството ми беше скромно. Най-добрите ми лета бяха винаги в родната Куба. Трикове: Да пия много вода, да не ям вечер и да правя упражнения по един час ежедневно".





Химена Кордоба
С актьорска кариера в развитие и нов живот в Мексико, тя е щастлива с дебюта си в мексиканските теленовели. Но стане ли въпрос да си вземе почивка, красивата колумбийка не се колебае да пътува до дома си в Маями. "За мен е от първостепенно значение да правя упражнения и да се храня добре. Обичам да виждам в огледалото лице, което изразява най-доброто от мен и това го предават очите ми. Тялото за лятото трябва да е с тен, канелен цвят. Най-хубавите си моменти ги прекарах в Маями, защото усещам, че там се живее истинско лято. Хората нямат идея какво е да сме винаги позитивни. Трикове: Да правя винаги кардио, тежести, да ям добре и да имам добро поведени".




Фабиола Гуахардо
Тя е една от любимите ни звезди на лятото заради красотата, харизмата и таланта си, които допълват красивата й фигура. Младата мексиканска актриса, която е блестяла в теленовели като "Страст и власт" и "не вярвам в мъжете", е повече от готова за слънчевия период. "Когато не съм потънала в проект, се опитвам да спортувам във фитнеса. Правя кардио по час на ден, храня се добре и пия много вода. Харесвам най-много очите си, най-вече заради цвета им. Колкото до дизайн и грижа на имиджа, ми харесват визиите на Ема Уотсън, Ема Стоун и Натали Портман. За мен да имам тяло за лятото е да се чувствам добре с мен самата и да го излъчвам без страх. Едно от най-хубавите ми лета беше миналото, бях в Ню Йорк и Кънектикът. Прекарах си невероятно с приятели, защото правихме всичко. Трикове: да си мокря кожата, да пия много вода и да ползвам винаги слънцезащитен протектор".


Барбара де Рехил
Протагонистката на "Росарио Тихерас" е богиня. Канелена кожа, тяло като от филмите и очарователна усмивка са нейната визитна картичка. Въпреки това, най-хубавият й бански е този на майка, която се радва на семейството си привечер на плажа. "Тайната ми е да ям изключително добре. Мога да кажа, че най-много си харесвам краката и ръцете. Когато трябва да се грижа и да създавам моя имидж, се вдъхновявам от мен самата, защото мисля, че основното е да се обичаш и да се приемаш каквато си. Най-важното е да намериш себе си и някого, който да ни мотивира във физически и личен план. Едно хубаво тяло за лятото е това, което ще се забавлява и точка. Най-хубавите лета в живота ми са всичките тези, които съм прекарала с дъщеря ми. Откакто се появи тя, тези дни се промениха и сега правя дейности за майка. Трикове: Да ям добре, да не спирам да правя упражнения и да си купувам спортни дрехи, защото те мотивират".



Коя е любимата Ви звезда на лятото?