сряда, 2 август 2017 г.

Вие пожелахте: Майкъл Браун


Лесно и трудно е да вярваме, че Майкъл Браун е стигнал до актьорството случайно. Поведението му е на някого, който е щял да бъде открит, но личността му показва, че не се интересува от славата.


С лек акцент, който напомня аржентинските му корени, и проникновен поглед, който те кара да не гледаш нищо друго освен сините му очи, Майкъл Браун е син на собственик на текстилна фабрика и актьор от първите сериали в Аржентина. Описва началото на кариерата си като "чисто съвпадение", тъй като израства под постоянното настояване от страна на баща му да стане актьор, нещо, което тогава не го е вълнувало. Но именно неочакваните неща променят живота ни.

"Един ден събрах хилядарка в Буенос Айрес и се събудих в Мексико Сити, без контакти, без приятели, без нищо. Трябваше да гладувам, докато не дойде възможност да играя в младежки сериал на Телевиса. След това отидох в Ацтека и се снимах в "Какво е любовта?" и "Качи се на мотора ми". През 2003 отидох в Колумбия и копротагонизирах "Трима братя, три сестри" с Марио Симаро, Дана Гарсия и Хуан Алфонсо Баптиста и за щастие имаше голям световен успех".

Сред другите му успешни са тези в теленовели като "Трудна любов", "Изпитание на любовта", "Зрънце любов", "Семейство Рей" и др. Последната му теленовела бе "Любимата на Кентавъра 2", която го върна пак в Мексико.

В личен план е щастливо женен за актрисата Маргарита Муньос и обмислят скоро да увеличат семейството.

- Когато си в Мексико, на какво се наслаждаваш най-много?
Обичам тази страна. От 1999 живях там в продължение на пет години. Харесва ми хаосът на столицата и дори ми липсва малко, когато си тръгвам. Живея в Кондеса, харесва ми много този квартал, да излезна да се разходя, имам много приятели там. 

- Отдавна си напуснал Аржентина. Липсва ли ти нещо от родината ти?
Семейството ми. Преди ми липсваше храната и начинът на обвързване, но вече съм по малко навсякъде. Най-много ми липсва, без съмнение, семейството и залезите в Буенос Айрес.

- Връщайки се към началото, как започна да се изявяваш като актьор?
Всъщност беше чисто съвпадение. Един ден придружих един приятел на един кастинг за детско предаване и когато бях в коридора, Крис Морена, много важна продуцентка в Аржентина, ми каза: "какво правиш тук?" и ми предложи да влезна да направя кастинг. Направих го толкова незаинтересовано и с малко напрежение, че ме оставиха. От този момент правих предавания и театър за деца... започна да ми харесва, така че започнах да уча и днес обичам актьорството. Не бих могъл да си представя да правя нещо друго. Не го исках, но се влюбих в него.

- Какво правиш в свободното си време?
Пътувам. Когато имаме време и приключим работа, съпругата ми и аз си взимаме един самолет и бягаме. Бяхме в Индия, направихме си пътуване с мотор в северната част на страната. Това е хобито ми. Винаги, когато приключа работа, отивам някъде с нея.

- Кой е най-хубавият съвет, който си получавал?
Мисля, че най-хубавото е да не даваме съвети. Всеки трябва да живее живота си и да извърви своя път по начина, по който трябва да го направи.
Резултат с изображение за Лудвика Палета и Умберто Сурита
- Как се работеше с Лудвика Палета и Умберто Сурита във втория сезон на "Любимата на Кентавъра"?
Да работиш с Лудвика е наистина удоволствие, тя е много отдадена актриса, голям човек. Вече две години работим заедно с нея и се разбираме прекрасно. Обичам да играя, да се опитвам да й давам в сцените повече отколкото е написано. С Умберто не ми се налагаше да работя много. С него имах малко сцени, една вечеря и толкова, но го обичам много, струва ми се впечатляващ актьор, талантлив, много забавен, със страхотно чувство за хумор.

- Как се почувства, когато разбра, че си номиниран за Най-добър актьор от супер сериал на Premios Tu Mundo 2016 за първия сезон на "Любимата на Кентавъра" и сега на Premios Tu Mundo 2017 за втория сезон?
Винаги ти е приятно да си номиниран за награда. Това е като отражение на работата ти в зависимост от наградата (хахаха). 

- Имахте ли някакви усложнения по време на записите?
Не, нямахме никакви трудности. Познавах историята перфектно и познавах героя от главата до петите. 

- Разкажи ни за брака си...
Чувствам се най-щастливият мъж на света, но но съм много лош и не говоря за личния си живот.

- Как се запозна с Маргарита, съпругата ти?
Срещнах я на един купон преди много години... но се видяхме пак и така.

Идеалната ваканция?
"На студено място. Обичам планинските спортове"