петък, 18 август 2017 г.

Кармен Виялобос се обясни в любов на половинката си


Записите на успешната телемундела "Без гърди ДА има рай 2" може да я правят много доволна и да й носят голямо удовлетворение в професионален и в личен план, но щастието на Кармен Виялобос не е пълно.


На колумбийката й липсва важна част, за да бъдат дните й в Колумбия перфектни. Тази "част" е присъствието на приятеля й, актьора Себастиан Кайседо, който е в Мексико и се снима в "Камериерките" на Ацтека.

Поради тази причина, Виляобос прекарва доста седмици без да вижда своето момче и това й тежи все повече с всеки изминал ден. Затова тя прибягна до социалните мрежи, за да посвети нежно съобщение на любовта на живота си и да му покаже колко го обича и колко й липсва.

"Още малко и ще те видя, любими. Броя часовете, за да те прегърна. Ти си най-хубавото, което ми се е случвало в живота, ти си ми всичко, скъпи. Липсваш ми прекалено много. Благодаря ти, че ме правиш толкова щастлива", написа актрисата от "Сърцето ми настоява". "Още малко, принцеса", коментира Кайседо.

Двамата ще навършат девет години откакто са заедно и не могат да са по-влюбени. Честите романтични съобщения и красиви снимки са доказателство за това. Въпреки че са направени един за друг, за момента двойката няма планове за сватба.