сряда, 16 август 2017 г.

Вие пожелахте: Джонатан Ислас


Кралят на рекламите... Така се определя мексиканският актьор, когато си спомня за началния етап на актьорската си кариера.


За да си плаща курсовете по актьорство, Джонатан Ислас бе лице на доста реклами в страната си и в Маями. Това му помогна да стане известен и е щастлив от това.

- Преди да влезнеш в Школата на Ацтека, беше ли наясно, че искаш да си актьор?
Не, исках да стана баскетболист и да играя в NBA. 

- Какво те накара да се посветиш на тази кариера?
От малък майка ми ме вкарваше в рекламите, защото тя учеше Реклама. Вече като голям, една братовчедка ме приближи до тази среда.

- Винаги те виждаме въвлечен в разни спортове. Правиш го, защото ти харесва или за да поддържаш форма?
И двете. Харесва ми, а и мисля, че е начин да поддържаш духа и тялото си.

- Вдъхваш ли спокойствие на близките си?
Да, имам две по-малки сестри и се опитвам да се разбират добре с майка ни, да се подкрепят. Тръгнах си от вкъщи много млад и искам да им спестя някои от преживяванията, с които се сблъсках аз.

- Дебютираш за Телемундо през 2006 с "Трудна любов". Как беше работата с Паола Рей и Майкъл Браун?
Много добре! Майкъл го познавах от преди това, а с Паола бе страхотно. И двамата са готини колеги, професионалисти и отдадени на работата.

- През 2008 идва киното. Как ти се стори да работиш за големия екран?
Върхът, даде ми друга визия за актьорството. Бих искал да правя повече кино, най-вече в родината ми.

- Рикардо Галеано в "Гибелна красота"... Какви спомени пазиш от него?
Много забавление, прекарах си страхотно, докато играх този образ.

- 2010г., първата ти главната роля. Какво представляваше за теб ролята ти в "Коронованата богиня"?
Уоу! Беше истинско предизвикателство с овладяването на колумбийския акцент. Проект, на който се изкефих. Всъщност си умирам от смях, когато гледам епизоди.

- Как беше в "Наследниците дел Монте"?
Мнохо хубаво изживяване да работя извън Богота, красиви пейзажи и директен контакт с конете, които се използваха за записите. Беше фантастично.

- Как получи тази роля?
Беше доста любопитно. Бях в Мексико и ми се обадиха, за да направя кастинг за Педро, ролята на Есекиел Монтал. След няколко дни ми обадиха пак, за да се върна в Колумбия и да направя кастинг за ролята на Лукас. Харесах им повече в този образ и останах.

- Какви спомени пазиш от Абел в "Диво цвете"?
Това е ролята, на която се наслаждавах най-много. Мисля, че лошите са най-добрите.

- Как се чувстваше в ролята на Лусиано Алварадо в "Лицето на отмъщението" и как би описал състава?
Откакто бях избран за теленовелата и прочетох епизодите, беше нещо като "уау!", тъй като никога не бях правил подобна теленовела. Имаше много мистерия, драма. Този образ ми привлече вниманието, обичам лошите и му се насладих. Всяка роля е различна и ми харесваше, че на улицата мъжете ми завиждаха, че бях с такива красавици. Както казах, ролите на лош ми харесват повече. Съставът беше фокусиран, всеки беше отдаден на героя си.

- Някоя любопитна случка от записите на този сериал?
Една сцена, в която не спряхме да се смеем и я повторихме хиляди пъти. Бяхме шестима и не можехме да спрем да се смеем.

- В "Самозванка" си партнираш с Бегоня Нарваес...
Истината е, че не се познавахме и за първи път работихме заедно. В началото ни беше странно, тъй като се опознаваме и внезапно идват любовните сцени, сцените с целувки и това ни костваше малко работа. След това се доверихме един на друг, говорихме си и сега я смятам за добра приятелка и колежка. Разбирахме се отлично, имахме химия.

- С тази теленовела се връщаш с Мексико...
Да, това ми хареса, защото осем години бях извън Мексико и преди това играх в Маями в "Лицето на отмъщението". Връщах се от Колумбия и ми се обадиха да направя кастинг в Мексико, бях супер доволен, защото там са сестрите ми, родителите ми, приятелите, които ми липсваха много. 

- Следва "Кой кой е?", където пак си лошият...
Щастлив съм да работя за Телемундо с актьори, с които никога не съм работил като Лаура Флорес и Мемо Кинтания, големи актьори. За мен да изиграя Игнасио беше различно усещане за разлика от другите лоши персонажи, които съм изпълнявал. Игнасио ми даде шанс да направя лош в жанра комедия. Забавлявах се много, докато снимах с Еухенио Силер и Карлос Еспехел.

- В "Почитателката" си добър, благороден...
Доволен съм, защото тъкмо приключих "Кой кой е?" и се върнах в Маями за тази история. Да играя с Анхелика Вале бе върхът. Като малък съм я гледал по телевизията и сега работя с нея и споделяме една и съща теленовела. Невероятно беше. Освен това, съставът беше доста добре подбран. Няма его.

- Идентифицираш ли се с Диего, героя ти?
Играл съм доста отрицателни персонажи. Обичам да съм лош, но реално аз не съм такъв в живота. Смятам се за симпатичен и работлив. От малък съм искал да съм актьор. Идентифицирам се с Диего напълно.

Тази година Джонатан се завръща отново като лош в "Госпожа Асеро 4".


- Какви оръжия използваш, за да съблазняваш жените?
Моят поглед, мисля, че физиката е най-малкото. Обичам да се поддържам. С жените наблягам на детайлите. Преди пишеше писмо на момичето и това й харесваше.

- Каква жена търсиш?
Искрена, забавна, страстна и с желание за живот.

- Трудно ли ти е да поддържаш връзка?
Имах половинка и не се получи, защото пътувах много и бях в други държави. Затова сега съм фокусиран върху проектите си, да се радвам на живота, да правя каквото искам. Искам да отида в Лос Анджелис. Не искам да съм вързан за никого, защото искам да се развивам и да израствам като актьор. Не искам да спра да правя нещо, защото съм с някого.

- Как минава един твой ден?
Ставам, закусвам и се приготвям за фитнес. След това снимам, отивам право в студиото, почти винаги моите сцени са рано сутринта, а ако не снимам, си измислям нещо да правя.