понеделник, 28 август 2017 г.

Мария Фернанда Йепес: "За мен беше много тежък удар да не мога да бъда в "Без гърди ДА има Рай""


Мария Фернанда Йепес, актрисата, която преди осем години изигра Дяволицата в "Силикон за Рая".
Когато Телемундо обяви миналата година втората част на "Силикон за Рая" (2008), много хора се чудеха защо Мария Фернанда Йепес, актрисата, която преди осем години изигра Дяволицата, не беше част от проекта. Всъщност колумбийската актриса беше единствената, която не възобнови персонажа си, така че трябваше да влезе друг човек на нейно място.

"Разбира се, би ми харесало да бъда", отговаря Йепес за "People en Español", без да мисли два пъти. "За мен беше много тежък удар да не продължа с персонажа си, но когато ме потърсиха, записвах "Черната вдовица" (La viuda negra) и не ни дадоха време", обяснява.

"Възползвам се да благодаря на феновете за цялата обич и съобщенията, които ми пращат всеки ден, питайки ме защо не можах да бъда",  добавя 36-годишната актриса.

Актрисата, която наскоро даде живот на злодейката в La piloto (Univision), признава, че не е успяла да види нищо от новата част на "Без гърди да има Рай", но не се съмнява, че Махида Иса, актрисата, която сега играя ролята на Дяволицата, го прави невероятно. "Тя е страхотна актриса", потвърждава Йепес.

Мария Фернанда Йепес си спомня Силикон за Рая


Колумбийската актриса не успя да изиграе персонажа на Дяволицата в продължението на успешната история на Густаво Боливар.

Изминали осем години от края на теленовелата, която бележи преди и след това в кариерата й, актрисата пази най-добри спомени от участието си в тази история.

"Всичко. Историята, колко се забавлявахме, докато я правехме, но особено момичетата от квартала. Много ми липсват момичетата", спомня си с носталгия.

Благодарение на този проект, Йепес направи много добро приятелство с Кармен Виялобос, протагонистката, с която продължава да има комуникация и до този ден.

"Изпращаме си съобщения, поздравяваме се. Ние държим една на друга. Тя е красиво човешко същество. Обожавам я", признава Мария Фернанда.