петък, 29 септември 2017 г.

Габи Спаник се сдобри с близначката си след почти 10-годишна раздяла


Актрисата Габриела Спаник се сдобри и се срещна със сестра си Даниела Спаник, с която бяха отдалечени почти 10 десет години.

Предаването на Телемундо "Suelta la sopa" събра двете сестри и те се видяха за първи път от десет години насам. Докато се отправяха към дома на Даниела, актрисата сподели, че се е опитвала доста пъти да се сближи отново с близначката си, защото, въпреки слуховете, те никога не са се карали, заради което да спрат да си говорят. 

"Нито аз съм се карала с нея, нито тя с мен. Никога не сме имали различия. Кръвта си е кръв. Близначки сме, родени сме от една и съща плацента", каза развълнувана Габи. 

През 2007 Даниела е получила мозъчен кръвоизлив, докато е била бременна, и малко след това отношенията между двете са се влошили. Въпреки това, Габи Спаник неколкократно е опитвала да се свърже със сестра си. "Ходих с майка ни у тях, ходих сама, пращах й много съобщения по WhatsApp, звънях й доста пъти, пращахме съобщения от цялото семейство, диск с поздравления от семейството за рождения й ден... опитахме всичко", уверява Габи. Вина за отдалечаването им има и съпругът на Даниела, който я е настройвал срещу Габи. Днес, той вече не е част от живота й.

Как най-накрая се е получило това сближаване след толкова години? "Пращах й много съобщения по WhatsApp и винаги очаквах отговор, докато един ден ми отговори. Попита ме коя съм и й написах: "сестра ти, Габи". Тя ме попита от къде да е сигурна, че съм истинската Габи. Помислила е, че може би някой се представя за мен. Аз й казах, че ще й изпратя гласово съобщение. В него й казах: "Дани, обичам те, искам да те видя" и след това ми се обади и започнахме да говорим", заяви протагонистката на "Земя на страстта".

Когато най-накрая се видяха, двете изживяха доста емоционален момент. Габи каза: "Здравей, миличка... Обичам те!", придружено с прегръдка, докато Дани се усмихна, прегърна я и каза: "Живи сме, това е най-важното".

Днес, след 10 изгубени години заради семейни спорове и недоразумения, сестрите Спаник отново са заедно и са решили да живеят и да бъдат щастливи. "Защото животът може да се промени за миг. След случилото с кръвоизлива при нея и с отравянето при мен, решихме да сме щастливи и да се възползваме от тази възможност. Не можем да върнем времето назад, но решихме, че е точният момент да се сдобрим и да бъдем щастливи", заяви през сълзи актрисата. Децата им, които имат разлика от шест месеца и половина, вече се познават и двете са много щастливи.

Вижте емоционалната среща: (Към минута 2:36)