петък, 29 септември 2017 г.

Вие пожелахте: Гретел Валдес


На 41г. е, но изглежда на много по-малко. Възрастта не я притеснява, важно е поведението.


Стана известна благодарение на незабравимите й злодейки в теленовелите, но в живота твърди, че е много чувствителна, плаче за всичко и е слаба. Нейната Ахилесова пета е синът й Сантино на 9г. от връзката й с актьора Патрисио Боргети, с когото се развежда през 2010 след седемгодишен брак. След това Гретел е имала връзки с актьорите Себастиан Сурита, Орасио Панчери и Хуан Пабло Хил, но все още търси своята идеална половинка.

Има близо 20-годишна актьорска кариера, оставяйки следа на малкия екран с ролите си в "Заради любовта ти", "Клас 406", "Непокорен ангел", "Непокорните", "Имало едно време, Лола", "Когато се влюбя", "Това, което животът ми отне", "Непростимо", "Амазонките".

- Как влезна в света на актьорството?
Започнах с театър, когато бях на 10г. с чичо и леля, които са актьори, но за мен беше само хоби. Истинската възможност дойде в университета. Господин Еухенио Кобо, директор на Школата на Телевиса, ме видя в една от пиесите, в които играх, и ме покани да уча актьорско майсторство. Единственото лошо беше, че живях в Керетаро със семейството си, а трябваше да отида да живея в столицата сама.

- Семейството ти не те ли подкрепи?
Не че не ме подкрепи, но ги беше страх, защото не познавах никого там. Икономически също не можеха да ме издържат но аз работих и спестявах, за да мога да се преместя.

- Какво работеше?
Всичко дори мих коли. Майка ми казваше да тръгвам, но да се оправям сама.

- Трудно ли ти беше да се адаптираш в столицата?
Не, бях развълнувана. Мислех си, че никога няма да напусна Керетаро, вярвах, че ще уча нещо, ще се омъжа и ще имам деца, защото така се случваше с всички там. Но внезапно животът ми претърпя пълен обрат.

- Трудно ли е да учиш в Школата?
В моя випуск бяхме 45, а завършихме само 11. Куно Бекер и Даниел Бисоньо бяха в моя клас. Бях от привилегированите от моя випуск. Откакто отидох, ми дадоха шанс да правя снимки, да съм на кориците и в реклами. Бе чудесно, защото печелих пари. Освен това, винаги съм имала много ангели около мен, сред които и баба ми, затова ми се получаваха нещата.

- Борила ли се, за да получиш роля в една от най-успешните младежки теленовели "Клас 406"...
Работих в един филм и ми казаха, че Педро Дамян ще прави кастинг за младежки сериал и имах голямо желание да направя този кастинг. Оказа се, че съм на кастинг в същото време, когато снимам сцените си във филма. Така че, като ги свърших, хукнах да тичам за студиото. Казах им, че искам да направя кастинга, обясних им, че имах час за по-рано, но не можах, защото снимах филм, а те ми казаха, че кастингът е приключил. Натъжих се и внезапно видях до мен един човек, облечен в дънки, приближих се и го попитах къде е Педро Дамян, за да ми позволи да направя този кастинг. Оказа се, че това бил той, а аз нямах идея. Това бе първият ми контакт с него и сега не е само мой приятел, а беше и кум на сватбата ми, кръстник на сина ми. Беше много забавно.

- Виждали сме те да играеш доста злодейки. Не те ли е страх, че ще те търсят само за такива роли?
Не, защото съм играла и добра, и лоша... и двете ми харесват. Когато избирам проект, се вглеждам в историята, състава, продуцента. За мен е по-важно да знам кой режисира и как се развива историята, отколкото да споря дали съм жертва, или лоша.

- В "Непростимо" изигра лошата Вирхиния...
Обичам да играя лошата. Мисля, че ми се отдават и като актриса се наслаждавам на роли, които представляват предизвикателство. Вирхиния е наполовина луда, може да я видиш сладка, нежна, но е жена, която прави всичко, за да постигне своето. Щастлива бях да играя в тази мелодрама, съставът беше страхотен, голям продуцент и великолепна героиня... какво повече да искам.

- Как се чувстваше да работиш със Себастиан Сурита?
Нормално, истината е, че е голям приятел, уважаваме се и всичко е наред. Той е голям актьор, колега, желая ми само най-доброто.

- Какво е непростимо за теб?
Изневярата, предателството, това е супер непростимо за мен.

- Как се разбирахте с Ана Бренда пред и зад камерите?
Пред тях си умирахме от смях, защото истината е, че откакто се запознахме преди много години, имаме добра химия и я обичам много. Истината е, че правим сцени, в които й правя живота невъзможен, а накрая се смеем много. Забавлявахме се много и трябваше да повтаряме сцените, защото смехът ни завладяваше: "Защо ми правиш такава физиономия? Какво ти става?". Бе много забавно наистина.

- Коя е героинята или теленовелата, на която се наслади най-много?
Много са проектите, които ми оставиха хубаво усещане. Първата ми теленовела "Без теб" с Рене Стриклер, който сега е един от най-добрите ми приятели. "Непокорен ангел" първата ми главна роля. Мария от "Това, което животът ми отне" остави много силна следа в мен и в кариерата ми. 

- Разпознават ли те на улицата?
Случи ми се нещо любопитно именно с героинята ми Мария от "Това, което животът ми отне". Бях със сина си в един търговски център в Мексико Сити, когато една госпожа се приближи и ме удари, крещейки: "Мразя те, Мария". Не го приех лошо, защото това означаваше, че съм се справила добре с работата си и героинята ми не се нравеше на публиката.

- Как се работи с Анжелик Бойер, Себастиан Рули и Даниела Кастро в "Това, което животът ми отне"?
Невероятно! Ние сме ужасно добър екип, Ел Гуеро Кастро е прекрасен, Анжи и Даниела също, станахме приятелки.

 - Как се чувстваше в "Амазонките"?
Доста добре! Бях много доволна, отново със Салвадор Мехия и сякаш си у дома си. Много хубава главна роля, насладих се на героинята си Касандра. Съставът беше фантастичен.

- Какво ти харесва, когато играеш?
Героините, които ми се падат. Имах две силни злодейки преди това, но Касандра дава обрат на кариерата ми, прилича много на мен. Харесва ми от самото идване в гримьорната до процеса на гримиране, защото тази професия е магическа.

- Имаше ли сцени, които ти костваха повече усилие в "Амазонките"?
Тези, в които тичахме в галоп, не е лесно да доминираш един кон при тези обстоятелства и още по-малко, когато имаш текст да казваш. Нямаше голямо предизвикателство, но изискваше огромно усилие, защото не съм амазонка. Подготвих се с уроци по езда, така че си прекарах прекрасно.  

- Би ли искала пак да си главната героиня след "Непокорен ангел"?
Разбира се, но през тези години научих нещо: да не живея в бъдещето. Радвам се на настоящето.

- Разбрах, че ти коства много да правиш страстни сцени...
Така е, срамежлива съм, много. Неудобно ми е и ставам много нервна, когато трябва да ги снимам, затова моля да останат възможно най-малко хора в студиото.

- Би ли се снимала в Маями?
Не, никога не съм мечтала да триумфирам в чужбина. Сега, като имам дете, е по-сложно да отидеш и да се впуснеш в приключение. Целта ми е да съм голяма актриса, а не звезда. Искам да се сещат за моите героини и да забележат професионалното ми израстване, защото искам да стана заслужила актриса. Веднъж мислех да отида да живея в Маями със Сантино, за да му дам по-добър живот, но сега не е сред плановете ми.

- Заради развода ли трябва да останеш в Мексико?
С Патрисио се разбираме добре. Ако утре му кажа, че отиваме в Маями, сигурно ще тръгне след мен. Е, не след мен, а след сина си.

- Как се влюби в бившия си съпруг?
Запознахме се през 2003, когато работихме в "Непокорен ангел", там се появи искрата. Оженихме се и бяхме заедно седем години. Плодът на тази любов е синът ни Сантино, когото обожаваме с цялото си сърце и това е най-хубавото, което ни се е случвало.

- Какво, според теб, не Ви достигна?
Не мога да кажа точна причина. Винаги сме се разбирали много добре, имаше уважение помежду ни. Може би културните различия ни разделиха: той е аржентинец, а аз мексиканка и оттам вече имахме различни пътища и идеи. Преди да се беше случило нещо грозно между нас, предпочетохме да се спрем до тук.

- Искаш ли да имаш още деца?
Винаги съм мечтала да имам четири деца. Написах го в дневника си, когато бях на 10г. Обичам децата, обичам да съм майка. Сега не е сред плановете ми, но ако се влюбя и отново се омъжа, без съмнение бих имала още деца.

- Какъв мъж искаш до себе си?
Искам обичлив, работлив, възпитан, с принципи, забавен и сигурен в себе си, но основно, който обича и уважава сина ми. След един провален брак човек става по-взискателен.

- Какво обичаш да правиш, когато не се снимаш?
Да съм със сина си, да ям нещо вкусно, да ходя на кино, но най-много обичам да прекарвам времето със сина си.

- Имате ли ден от седмицата, който да е специален за вас?
Да, петък. Ядем пица, картофки. В този ден буквално се пъхаме в леглото да гледаме филми или ходим на кино и ядем пуканки. Понякога танцуваме и си прекарваме добре.

- Любимо място за ваканция?
Обичаме да ходим на различни места, водила съм го на ски и на плаж и му харесват и двете, но любимото му място е Дисни. Всяка година ходим по два или три пъти.

- Как съчетаваш ролята на майка с тези в телевизията?
Истината е, че винаги сме били много обединени със Сантино, ако работя. Всичко е близо до нас и в почивките ходя до вкъщи, отивам да училището му, а когато са локации, го взимам с мен. Почти винаги ходя да го приспивам аз, имаме много добра комуникация и той разбира, че мама работи и го уважава, разбира го отлично. Аз съм мултифункционална, тичам през цялото време, правя хиляди неща наведнъж, нищо не ми се усложнява, така че винаги съм до Сантино.

- Как минава един твой ден?
Всеки ден ставам в шест сутринта, оправям сина си за училище, водя до училищния автобус, оттам отивам във фитнеса или в студиото, зависи дали имам записи. Отивам да хапна вкъщи, ако мога отивам да видя Сантино как играе футбол, правя хиляди неща, отивам да взема Сантино от училище, водя го на уроци, ако имам да свърша нещо, го правя, връщам се за него и така по цял ден тичам.

- Как се определяш?
Весела, винаги позитивна, опитваща се да дава най-доброто от себе си и с енергия, винаги търся позитивната страна на всичко.

- Тази година беше доста продуктивна за теб...
Тази година се снимах във филма "По твоите следи", който излиза през януари 2018. Правих театър и сега пуснах своя линия продукти за кожата и косата. Обичам да продавам. Истината е, че феновете ме вдъхновиха да се захвана като бизнесдама. Все ме питат какво си правя на кожата, на косата. Истината е, че винаги съм имала хубава кожа и този продукт, който вадя на пазара, съдържа няколко линии - крем, гел, крем с фактор, шампоан, всякакви продукти. Може да намерите продуктите на www.grettellvaldez.mx

- Какво ти предстои сега?
Да лансирам своята линия продукти и в телевизията имам един проект, за който скоро ще разберете.