сряда, 20 септември 2017 г.

Какво се случва с Мрунал Джайн (Акаш) след края на "Моята карма"


Актьорът Мрунал Джайн (Акаш) от "Моята карма", който е снимал Рашми Десай ("Моята карма"), Тина Дута ("Моята карма") и други в миналото, наскоро фотографира Вишал Сингх ("Законите на съдбата") и Анкит Батла в Индонезия.

Актьорите снимат заедно индонезийски сериал и изглежда, че си партнират много добре.

Говорейки за фотографство, Мрунал казва: "Това беше доста спонтанно, но истинско изстрелване. И двамата - Вишал и Анкит ми доставят наслада. Това да съм фотограф е моята страст и се радвам на всичко. Моят списък с желания включва и снимането на боливудския актьор Хритик Рошан."

Анкит Батла добавя: "Аз съм много срамежлив, но Мрунал е като мой по-голям брат, затова ми беше много интересно, снимките ме учудиха! Нямахме шанс да работим заедно в Индия, поради ангажименти."