петък, 20 октомври 2017 г.

Синтия Олавария пусна своя марка дрехи


Красавицата винаги е мечтала да се занимава с моден дизайн и сега мечтата й се сбъдна.


От малка Синтия е искала да се посвети на модата, но съдбата и красотата й я отведоха до конкурса за красота Мис Пуерто Рико, където спечели правото да представи страната си на конкурса Мис Вселена. Въпреки че беше на крачка от победата, Олавария започна да си създава име в телевизията като актриса. Въпреки това, никога не забрави страстта си към дизайна и мечтата да има своя колекция. Благодарение на усилията си, вече има своя модна линия.

"Като малка нямах възможност да си ги купувам. Родителите ми нямаха пари за това, а само за униформи. Братовчедките ми ми даваха модни дрехи и чаках да пораснат, за да ми дадат нещо, но в повечето случаи не ми служиха, защото никога не съм била слаба. Това ме беляза и си казах, че като порасна, ще си имам свои дрехи. Като избрах името и видях етикета за първи път на дрехите, плаках много. През главата ми минаха всички тези години, в които исках нещо, но нямаше как да го имам; пътите, в които майка ми, заради бедността на семейството й, и сестрите й са си разменяли единствената дреха, които са имали, за да отидат на църква".

Тези моменти вече са в миналото и днес бившата кралица на красотата се радва на плодовете на успешната си актьорска кариера и на това ново приключение. Марката й "Total Look by Cynthia" включва класически дрехи с модерни нотки за всички жени без значение от теглото, възрастта и формата на тялото. 

"В колекцията има поли, ризи, сака, панталони, туники, блузи, бодита, якета от синтетична кожа", казва Олавария, която вече работи по втората колекция и по това моделите й да достигнат до други страни. "Исках да направя разликата с детайлите и се получи отлично. Вече е на Evine.com/totallook ".