събота, 28 октомври 2017 г.

Вие пожелахте: Арасели Арамбула


Арасели Арамбула е една от мексиканските звезди с дълга актьорска кариера, която включва теленовели, серийни филми, дискографии и водене на шоу програми.


Арасели започва пътя към славата с участие в конкурси за красота в родния град Чихуахуа, Мексико. С местенето си в столицата тя получава и първата роля в теленовела - това е в "Малко село, голям ад". След това идват "Плантация от страсти", "Любовта няма цвят", "Мечтателки" и "Непокорна душа". Първата й отрицателна роля е в теленовелата "Страстна ненавист", а първата главна роля в "Прегърни ме силно" с Фернандо Колунга. В доста от продукциите, които оглавява, изпълнява и заглавните песни към тях. 

След "Пътища на любовта" се отдава на дълга почивка, през която изживява любовта си с певеца Луис Мигел и ражда двете си деца - през 2006 Мигел и през 2008 - Даниел. През 2009 се завръща триумфално в теленовелите с ролята на близначките Ейми и Рехина в "Непокорно сърце". От 2013 се подвизава в редиците на Телемундо. Първата й теленовела за тази компания се оказва истински хит - "Господарката" (La Patrona). Следващата, "Клетниците", нямаше този успех, а "Донята" се превърна в теленовелата на годината. В театъра е играла в "Парфюмът на Гардения", "Защо мъжете обичат ку*ките?", "Един Пикасо".

Най-новият проект на мексиканката е риалити предаване за готвачи - "Мастър шеф Латино". Записите започнаха тези дни в Маями и ще се излъчва в началото на 2018 всяка неделя по Телемундо. В последната й теленовела "Донята" е дявол, но в реалния живот е ангел за децата с рак, които й казват "мама Арасели".

- За какво мечтаеше като малка?
Мечтаех да съм певица, защото дядо ми пееше в трио и преследвайки тази мечта, се преместих в столицата. Там получих първата си роля в теленовела. 

- Каква друга страст имаш, освен към актьорството?
Пеенето. През 2000 бях номинирана на наградите Билборд за албума "Само твоя". След това пуснах албума "Секси". Последната ми песен е към "Донята".

- Какви спомени пазиш за връзката си с бащата на децата ти?
Работих много, без да спирам и реших, че тогава е времето да се влюбя и да оставя всичко. Не съм го търсила, просто се случи, това са капризите на съдбата, на живота. Имам две деца. Това не може да се планира. Нещата стават сами. Бяха красиви моменти, специални. Тази любовна история беше много красива и уникална. Може би бих я описала в книга, пазя я с много обич. Искам да я разкажа на децата ми, всеки детайл, когато станат на възраст, за да разберат какво е любовта.

- Разкажи ни за Мигел и Даниел... Трудно ли е да си самотна майка?
Децата ми! Мигелито го чакахме към края на декември, но се появи през януари като подарък от Кралете. Даниелито се роди през декември, така че и двамата са моите големи подаръци. Те са моят живот и моето щастие... Заради тях работя, полагам големи усилия, защото е трябвало да съм им и майка, и баща, но слава Богу цялото семейство ми помага. За мен да съм майка е най-прекрасното, което съществува. 

- Какви таланти имат?
Мигел обича футбола и Даниел - легото. Купувам му един и за час и половина е готов. Харесва му. Правят нормални дейности. Обичат да ходят на кино, да ядат суши. Забавляваме се като всяко семейство. През уикендите обичаме да ходим сред природата.

- Коя от всичките ти роли те е белязала?
Много са: всъщност съм удовлетворена от всичко, което съм правила в кариерата си. Имала съм доста важни теленовели, за което съм благодарна. Една от тези, които ми хареса най-много, е Патрисия, ролята на Вероника Кастро като малка в "Малко село, голям ад", беше голямо предизвикателство за мен. Вероника знае, че я обичам много, тя е моя кръстница и много важна за мен. С "Господарката" ми се получи много добре. Стигнах до страни, до които никога не съм мислила, че ще стигна, включително и до тези в Африка. Тази теленовела ми остави много неща и ми отвори много врати. Кристиан Бах ми даде първата възможност в теленовела с "Плантация от страсти", а след това двете играхме в "Господарката". Обожавам я, защото тя ме откри. "Мечтателки" също беше важна за мен, първата ми главна роля, макар и споделена с още три момичета. "Прегърни ме силно", първата ми самостоятелна главна роля, "Непокорно сърце"... Много са. Наслаждавам се на всичко, което правя. Важна е теленовелата, защото това представяме на публиката.

- Разкажи ни за "Донята"...
Като млада е преживяла неща, които са я превърнали в чудовище. Била е изнасилена от петима мъже, след като те са убили родителите и приятеля й. Бременна и отчаяна, тя отива при леля си, която я научава как да се свързва с тъмните сили и да манипулира мъжете. Донята е доста силен персонаж и изисква голяма концентрация и подготовка. Имам голям екип, който ми помага. В теленовелата има доста горещи сцени, затова работих здраво, за да поддържам перфектно тяло. След бременностите ми се подложих на дисциплина, здравословно хранене, много упражнения. Пазя се за здраве и за да съм добре, тъй като теленовелата има доста дръзки сцени.

- Какво ти харесва най-много в "Донята"?

Героинята е много хубава за изпълнение. Исках да изиграя нещо различно и тази роля е много силна, героинята преживява трагедия и става много сурова. Има дъщеря и съм доволна, че Дана Паола я играе. Екипът и режисьорът са същите от "Господарката" и съм много щастлива. Освен това, работих с Ребека Джоунс, която обичам и на която се възхищавам.

- Как протекоха записите на "Донята"?

Наслаждавах се много на тази продукция. Телемундо ми е давал най-доброто още от "Господарката", "Клетниците" и сега класика като "Доня Барбара". В началото смятаха да я направят в имение с коне, но след това решиха да я направят актуална. Така тази адаптация стана различна, добре написана, не се казваше Доня Барбара, а Донята. Реализирана от прекрасен екип, талантливи актьори и голяма история, която засяга актуални ситуации като социалните мрежи, насилието, изнасилването. Тази тема ме тревожи много. Затова съм посветена на проекта на Телемундо "Силата в теб", страница, която помага на изнасилени жени. Аз съм гласът, за да може да бъдат чути.

- С Давид Чокаро имате доста страстни и силни сцени...
Да работя с Давид бе много хубаво, защото е невероятен. Първо, той е прекрасен актьор, голям колега и имаме голяма химия. Най-важното е публиката да изживее тази история и герои като Алтаграсия Сандовал и Саул Агире да останат в сърцата на хората.

- Трудно ли ти е да се правиш на лоша?
Да! Обичам толкова много Давид Чокаро, Ребека Джоунс и Рафаел Санчес Наваро, но трябва да ги карам да страдат. Коства ми много да съм лоша, това е най-трудното.