събота, 14 октомври 2017 г.

Коя е Шафак Пекдемир (Иджлял) от "Сега и завинаги"?


Ролята на ревнивата бивша съпруга на Ийт е поверена на младата, но опитна актриса Шафак Пекдемир. Въпреки че дебютира с малки роли в хитови телевизионни поредици още като студентка по актьорско майсторство в университета "Бейкент", звездата на очарователната брюнетка изгрява едва преди три години с продължението на кинохита "Сладко от смокини 2" (2014).

В него тя изпълнява главната роля на Гизем - нестандартната девойка, в която се влюбва самотният Метин. Романтичната лента се радва на огромен успех, а почитателите са впечатлени от актьорските умения и дълбокия нисък тембър на Шафак.

"Неведнъж в телефонни разговори са се заблуждавали, че съм мъж. Като ученичка дори правех подобни шеги на приятелки, но имах и притеснения от ниския си тембър. Сега не мога да си представя да имам по-висок глас или да пея сопрано. Героинята ми Гизем има леко мъжко поведение на хулиган, но това е само маска. Аз също имам някои мъжки черти в характера си, въпреки че съм чувствителна и романтична. Когато се чувствам потисната, трябва незабавно да изляза на пазар, иначе се депресирам. Непознатите могат да ме помислят за меланхолична, но всъщност съм весела и оптимистично настроена личност. Обичам нощния живот и клубовете, където се танцува. Като студентка започнах да будувам по цели нощи, за да уча за изпити и открих, че предпочитам нощта пред слънчевата светлина. Нощем мога да пия кафе, да говоря с часове с приятелите си, стига и те да са нощни птици като мен", усмихва се красавицата.

Шафак Пекдемир е родена на 18-и юни 1988-а г. в Истанбул. "Наглед сме стандартно семейство - майка, баща и две деца, но винаги съм смятала родителите си за свои приятели. Същите са и отношенията ми с брат ми, който е с осем години по-малък от мен и е голямата ми слабост. И четиримата сме като весели деца - в къщата ни винаги е имало много смях и чувство за хумор. Семейството ми е с черкезки корени и може би затова при нас всичко е наопаки - обикновено мъжете се срещат навън, а жените се събират по къщите, при нас е точно обратното."

Още от детството си Шафак е привлечена от сцената. "Като дете умеех да се изразявам много добре, да се поставям на мястото на другите и да ги разбирам. Когато за пръв път се качих на сцена, почувствах, че мога да се изразя. Не бях сигурна какво точно ще правя, но знаех, че трябва да съм на сцена. За известно време мислех, че ще пея. Докато бях ученичка, не изпусках епизод от сериала "Змийска история", но вместо да се прехласвам по красивите актьори, аз си мислех коя от героините мога да пресъздам. Родителите ми винаги са ме подкрепяли в решението ми да стана актриса."

Мечтата й да следва актьорско майсторство се осъществява, но преди това една злополука прекъсва спортната й кариера. "В продължение на осем години тренирах волейбол в отбора на "Галатасарай". Сериозна травма ме принуди да се откажа от волейбола. Може би ако бях продължила, щях да бъда професионална спортистка, но никога не бих седяла зад бюро - това не е за мен", категорична е Шафак.

От четири години красавицата поддържа сериозна връзка с 36-годишния си колега Умут Курт, бивш любим на звездата Хазал Кая ("Забраненият плод", "Огледален свят"). "Запознахме се случайно по време на светско събитие. Въпреки че шоу бизнесът в Турция е мащабен, има около 90 души, които срещаш на всички премиери и церемонии. Моите приятели са предимно от детските и университетските ми години, но по естествен път се познаваш и с колеги, с които не сте работили в общ проект. Умут е преди всичко мой приятел. Когато имам някакъв проблем, той е първият човек, на когото се сещам да се обадя."

Източник: ТВ САГА