събота, 7 октомври 2017 г.

Докато танцува, Марлене Фавела подготвя сватбата си


Всяка неделя Марлене Фавела танцува в шоуто "Виж кой танцува" на Унивисион, но мислено е на друго място, по-далечно, подготвяйки сватбата си.


Актрисата се отдава на две важни събития в живота си - от една страна, помага на деца с фиброкистозна мастопатия, като танцува в "Виж кой танцува"; от друга страна, планира сватбата си с австралийския бизнесмен Джордж Сийли, за когото се сгоди през юни. "Сватбата е след два месеца. Омъжвам се през декември и е доста конфузно, защото съм в шоуто, а още дори нямам сватбена рокля, място", разкрива Фавела.

Тя сподели още, че "се намирам между програмата и сватбения си агент по цял ден, гледам приготовленията със семейството си, което ми помага. Пращат ми по Whatsapp и имейли детайлите за масите, осветлението, музиката... Семейството ми опитва храната, всички ми помагат, защото, истината е, че е доста трудно. Годеникът ми също помага. Говори повече от мен със сватбения агент".

Шаферките ще бъдат 15, а роклите - 2. "Гледам списания вечер, когато се върна от репетиции, защото ме боли цялото тяло. Но вече ги избрахме, защото ще използвам две. Имам дизайнери и сега търсим платове и всичко останало".

Вярна на семейните си традиции, Марлене ще се омъжи в Мексико, въпреки че бъдещият й съпруг е австралиец. "Женим се в Мексико, близо до столицата. Жената трябва да се омъжи в родината си". Гостите, по думите на Фавела, няма да са много нито малко - 400. "Гостите на годежа ни бяха 100 и ми се видяха малко, но сега решихме да са 400, защото не искаме да пропуснем приятели и хора, с които искаме да споделим този ден".

Утре ще бъде четвъртото шоу на "Виж кой танцува", а миналата седмица Марлене беше сред номинираните за напускане. "Аз съм посланик на фиброкистозна мастопатия за Латинска Америка от доста години и за мен е чест да подкрепям децата. Искам да приключа участието си в предаването с достойнство, да знам, че съм дала най-доброто от себе си, че съм се борила докрай, винаги подкрепяща тази кауза, защото, ако не я открият навреме и не я лекуват подобаващо, става пагубно. Затова мотото ми винаги е: "Няма значение на кое място по света е, ако едно дете има нужда от мен, там съм"", посочва красавицата.

Кое е най-хубавото на това да бъде във "Виж кой танцува"? "Никога не съм била в риалити, а само в теленовели. Когато разбрах, че става дума за шоу, първоначално не ми хареса идеята. Но сега съм доволна, защото става дума за танцуване, а не за напрегнати шоута. Цялото семейство може да гледа предаването".


Разбрахме, че си имала проблеми с пътуването и за малко да не участваш в предаването...
"Изгубих паспорта си в Австралия и имах проблеми с урагана, трудно стигнах на време за първата вечер, но всичко се получи добре".

За да изпълни и двата си ангажимента, Марлене има най-важния мотор в живота си - любовта. Годеникът й я подкрепя, макар и от разстояние. "Той е в Австралия, но в социалните мрежи ми оказва невероятна подкрепа".


Вчера, 06-и октомври, двамата влюбени се видяха в Маями и отпразнуваха моминското парти на Марлене.