петък, 27 октомври 2017 г.

Небахат Чехре за семейството, приятелите, сериалите и защо е обидена на филмите


"Обидена съм на филмите!"

Небахат Чехре ("Забраненият плод", "Великолепният век", "Изкушение") е била забелязана на официална вечеря. Какво е разкрила тя пред журналистите, четете в долните редове...

За сериалите: "Получавам много предложения за участие в сериали, но не искам да влизам в проекти, които после се свалят от ефир. До момента винаги съм имала успех в поредиците. Искам отново да имам такъв успех и много искам да се върна отново на екран."

А какво ще кажете за филмите?
- "Обидена съм на филмите, защото не ме канят да се снимам в тях. Щом не ми предлагат, и аз не искам."

За близките: "За мен семейството е много важно. Обичам да се храня и да общувам с тях. Още имам и приятели. Такива приятели, с които да споделиш най-съкровените неща. Благодаря Ви, приятели, че Ви има. Те са нашите психолози. Ние всички сме психолози един на друг. В Европа хората, които държат един на друг, са малко..."