сряда, 4 октомври 2017 г.

Актьори от "Не ме оставяй" станаха двойка в живота


Любовта идва неочаквано и за нея няма възраст нито граници.


Лисет, която игра Моника, и Игнасио Касано, порасналият Мау, разкриха, че се обичат. 43-годишната актриса, която се снима в "Обявявам се виновна" (Me declaro culpable), излиза с 38-годишния аржентинец ("Моят мъж има семейство" (Mi marido tiene familia)) от скоро, въпреки че се познават от 2 години. "Запознахме се преди две години" по време на записите на "Не ме оставяй". Тогава флиртувахме, но всеки пое по своя път. Едва сега започнахме да излизаме", споделя Лисет. 


С какво той я е впечатлил? "Той е прекрасен, благороден, дисциплиниран, знае какво иска, много е нежен, а и много красив. Гледам физиката му, но по-важни са душата и умът му. Обожавам очите му". Лисет твърди, че се разбира много добре с дъщеря й на 7г. от актьора Лисардо. "Познават се от теленовелата и сега, когато излизаме, тя е с нас, знае с кого излиза майка й. Имаше момент, в който ми каза: "Мамо, хвани си гадже, доста години си сама". Тя иска да вижда родителите си щастливи".

Разликата в годините не е пречка за тях. "Водя го с почти пет години, но нямаме проблем с това. Той е доста зрял мъж, не обича купоните. Начо е веган и ме учи как и аз да съм. Харесва ми идеята да премахна животинските протеини. Много съм щастлива до него, той е голям пич".