петък, 20 октомври 2017 г.

Вие пожелахте: Ванеса Вийела


Мексиканската актриса изпълнява предимно отрицателни роли, но в живота изобщо не е лоша.


Наследила любовта към актьорството от майка си, красавицата със зелени очи започва кариерата си на актриса още от дете в предаването "Chiquilladas", от където са тръгнали също Лусеро и Анаи. По-късно завършва Школата на Телевиса и не след дълго започват да й дават важни роли в теленовелите. Участвала е в продукции на Телевиса (Капчица любов, Момиченца, Магическа младост), Ацтека (Качи се на мотора ми, Любовта не е каквато я рисуват, Романтично обсебване), Унивисион (Ева Луна) и сега Телемундо (Втори шанс, Трудна любов, Камериерка в Манхатън, В друга кожа, Господарят на небесата), които са я направили известна в доста страни по света. 

- Кога започна да играеш?
На 4г. Цял живот се занимавам с това, мисля, че съм родена, за да работя за публиката. Харесва ми това, което правя, и слава Богу имах късмета да ме приемат и да ме харесват. 

- Как успя да влезнеш толкова малка в предаването "Chiquilladas"?
Влизането ми там беше доста интересно, защото учих в същата градина, в която беше дъщерята на един от продуцентите. Той ме покани да участвам в предаването. Играх приятелката на един от героите, обичах си ролята, но когато ми казаха, че трябва да се оженя за вампира, отказах, защото на 5г. бях много млада (смее се).

- Ставаш международно известна с "Втори шанс" на Телемундо. Какво ще ни разкажеш за тази история?
Да участвам в такава история беше прекрасно. Беше впечатляващо, както съставът, така и продукцията.

- С "Трудна любов" също имаше голям успех. Какви спомени пазиш от нея?
Беше красиво изживяване, защото живях в Колумбия и осъзнах колко хубави хора са.

- Благодарение на ролята на Моника спечели наградата за Най-добра актриса в отрицателна роля в България. Как се почувства?
Благодарна, защото работим за публиката и те са тези, които те награждават.

- Какво беше за теб да си част от "Ева Луна", една от най-гледаните теленовели в САЩ?

Беше незабравимо и съм горда, че бях част от теленовелата. Да играя с Бланка Сото, Сусана Досамантес, Гай Екер и Лупита Ферер беше прекрасно, всички ме научиха на нещо. Освен това, разчитахме на Адриана Бараса като режисьор и беше върхът.


- След това се връщаш в Телемундо с "Камериерка в Манхатън"...

Зарадвах се, защото харесвах филма. Освен това, Лици и Еухенио Силер са много талантливи и добри колеги. Бях щастлива, че съм тяхната злодейка.

- 9 години след "Втори шанс" Телемундо направи римейк на своята продукция - "В друга кожа", където отново участваш. Какво е да играеш в една и съща история два пъти?

Развълнувах се много, защото да имаш късмета да работиш в един толкова прекрасен проект два пъти е невероятно. Винаги има промяна в историята, например историята за Мексико не присъстваше много в предишната версия. Струва ми се, че към сегашната добавиха повече забавление, драма и отлични герои. Аз съм супер лоша, ролята ми е толкова силна, че се превърна в най-важната, която съм правила в кариерата си и се гордея с това.

- Участваш в 4-ти и 5-ти сезон на "Господарят на небесата". Каква е равносметката ти от твоето участие там?
Беше невероятно да работя в този впечатляващ сериал. По време на записите на последната ми сцена там, в която Аурелио (Рафаел Амая) убива Емилиана, героинята ми, беше забавно, но и тъжно, тъй като си харесвах ролята, а и създадох прекрасни приятелства там (Сабрина Сеара, Кармен Ауб, Фернанда Кастийо). Пазя големи спомени от колегите си и радост, че участвах в този голям сериал.

- Какви планове имаш сега?
В процес на разговори съм за един филм и ще продължа да уча актьорско майсторство в Лос Анджелис, защото усещам, че един актьор винаги може да се подобри и да предложи най-доброто на публиката.

- Каква е разликата между Ванеса от телевизията и Ванеса в реалния живот?
В телевизията почти винаги съм лоша, докато в живота не съм и това е доста забавно, тъй като на сета мога да правя неща, които по принцип не бих направила. Голямо предизвикателство е да изкараш емоции, за които не подозираш. 


- Как би се описала?
Благородна, весела, романтична и мила.


- Кое е било най-голямото ти вдъхновение като актриса?
Американската актриса Мерил Стрийп.

- Имаш силна връзка с феновете си. Каква роля играят те в живота ти?
Те са моят мотор и оставям душата си във всяка роля, за да се радват максимално те.

- Какви спомени пазиш от връзката си с Марио Симаро?
Марио го обичам много, той е важен за мен и беляза много хубав етап е живота ми. Не сме заедно, но сме добри приятели. Желая му най-доброто и винаги ще е в сърцето ми.

- Влюбена ли си в момента?
Разбира се. Влюбена съм в живота и в котето ми Брауни.

- Какъв трябва да е мъжът, за да те покори?
Аз съм много романтична, държа на детайлите като цветя, картички. В днешно време хората не прави това. Обичам да вървя по плажа, вечери на слаба светлина, серенади с мариачи... неща, които са се поизгубили с времето.


Вече е американска гражданка