петък, 24 ноември 2017 г.

Вие пожелахте: Паола Рей


Актрисата си спечели признанието на публиката благодарение на ролите си в "Бавачката" и "Трима братя, три сестри".


Актриса, съпруга, майка и отскоро изпълнителен продуцент, Паола Рей и съпругът й Хуан Карлос Варгас обичат колумбийската музика и по-специално вайенатото. Не спират да слушат Карлос Вивес.

- Как реши да станеш актриса?
От малка казвах на родителите си, че искам да съм актриса. Тогава те ми отговаряха, че ако искам нещо, трябва да уча за него. Затова винаги през ваканциите се записвах на курсове по театър и когато станах на 13-14г., започнах да уча семестриално актьорство. След една година учене, ме потърсиха за кастинг за един сериал. Направих кастинга, бях супер изплашена, но получих ролята и така започнах кариерата си.

- "Защо, по дяволите?" е една от първите ти теленовели. Кое беше най-хубавото от това време?
Тази роля в "Защо, по дяволите?" беше една от най-важните за мен, защото това бе първата ми теленовела, която се излъчваше и в чужбина и благодарение на нея станах известна в доста страни. Пазя я в сърцето си. Работих с Маноло Кардона, Виктор Маярино, с когото след това оглавихме "Бавачката", беше прекрасно.

- Беше лоша, нали?
Да, бях лошата, не мога да се оплача. Не можах да отнема мъжа на Марсела Карбахал (смее се), но си прекарах много добре. Хареса ми много и това бе един от важните персонажи, които почнах да правя в телевизията.

- Всички те помнят с "Трима братя, три сестри" - една от най-харесваните истории изобщо...
Когато човек прави нещо с много любов, както е в моя случай, обичам и уважавам професията си, върша я с много обич, любов и когато тази любов се отрази в публиката не само в твоята страна, а и по света, няма как да се отблагодариш за това. Благодарна съм за подкрепата, защото тази теленовела обиколи света няколко пъти. Дори сега я повтарят в Испания. Пишат от всички краища на света, много е хубаво да знам, че тази героиня премина граници, продължава да се харесва и да се гледа.

- Какви спомени пазиш от престоя си в Телемундо? 
Големи спомени! Помня този етап с много обич и любов - донесе ми много прекрасни моменти. Не говоря само за отношението на продуцентите, но и за реакцията на зрителите. Всъщност тези теленовели, които реализирахме с Телемундо, обиколиха целия свят по няколко пъти. Хубаво е, когато виждаш, че хората още помнят работата ти.

- Какво помниш от "Трима братя, три сестри"?
Снимките бяха изключително забавни. Наистина се разбирах прекрасно с всички, сприятелих се със страшно много хора. Изживяхме много моменти заедно - бяхме като едно семейство. Всичко беше перфектно.

- Би ли работила пак в Телемундо?
Струва ми се много хубаво да се върна един ден. Бих била щастлива и да, бих искала да работя пак там... Просто досега не сме уцелили момента.

- Говориш ли си още с Дана Гарсия и Наташа Клаус?
Не, но знаеш ли какво става в тази среда? По време на записите се сближаваме много, защото сме по 12 часа на ден заедно, от понеделник до събота, но приключва продукцията, искаш да поддържаш контакт и е много трудно. С много малко си говориш извън камерите, но когато се видим, се поздравяваме с обич, с голяма нежност, с взаимна любов.

- От всички героини, които си изиграла, коя си изживяла най-много, коя те е грабнала най-много?
Всички са били различни и съм ги играла в различен етап от живота си. "Защо, по дяволите?" е една от тях, но и "Бавачката", която се прие също много добре. Беляза ме много. Друга, която ме е грабнала, е "Жената в огледалото", защото трябваше да изиграя три героини в една теленовела. На професионално ниво беше доста силно изживяване, защото правиш 40 сцени в една роля, после още 40 в друга. Беше голямо предизвиктелство. Химена от "Трима братя, три сестри" също е много специална за мен и така мога да продължа с всички. Трудно е, защото всяка една е белязала кариерата ми.

- Последната ти роля е в "Спешно отделение 2". Разкажи ни за Каролина...
С тази роля се научих да влагам голяма любов и да уважавам медицината. Възхитително е как лекарите имат топло сърце и хладен ум, за да направят точните движения. За да спасят живота на някого, лекарите и сестрите са мълчаливи герои.

- Каква щеше да си, ако не беше актриса?
Инженер, всъщност, докато работих вече като актриса, започнах да уча Инженерство, харесва ми много и баща ми ме научи на много неща, учих няколко семестъра. Извън актьорството правя доста неща в тази връзка, за които никой не знае. 

- Какво ти предстои?
Снимах се във филм, който би трябвало да излезне към края на годината. Историята е много хубава, персонажът е истински.

- Планове за телевизия в скоро време?
Приключих със "Спешно отделение 2" преди няколко месеца и истината е, че сега със сина ми Оливер, който е на 4г., ритъмът ми на работа е друг. 

- Как избрахте това име?
Искахме името му да означава нещо и Оливер означава човек, който носи спокойствие, хареса ни много. Идва от френски, маслиново дърво, допадна ни името и така го кръстихме.

- И домашни любимци?
Имам кучета, Никол, Фродо, Панда, Лола, които са осиновени, кон Бенхамин, също осиновен, както и котка Матилде. Обичаме много животните у дома и е много хубаво да осиновяваш.

- Връзката ти с Хуан Карлос е като от теленовелите...
Станаха вече 10 години... Обадиха ми се да оглавя "Монтекристо" и той беше моят партньор. Истината е, че не се събирахме много, защото Монтекристо и главната героиня не се виждаха никога. След два месеца и половина ми се обади да ме пита нещо за актьорското изпълнение и тогава си допаднахме духовно, оттогава се появи химията помежду ни и оттогава станаха 10 години.

- И едно дете...
10 години, 7 от които женени, едно дете. Нашата връзка е по-силна, по-вътрешна, подкрепяме се взаимно. Приоритетите ми се промениха. Вече не е само работа, работа, вече искам да гледам как расте синът ми. Винаги съм мечтала да стана майка, така че сега посвещавам много време на него. Вече разбрах какво е да се жертваш за някого другиго и това не означава да пренебрегваш своя живот, а да си способен да обичаш толкова, че да замениш всичко за друг, да се преорганизираш и превъзпиташ само за да научиш другото човече да е по-добра личност. 

- Как минават дните ви?
Пеем, танцуваме, Оливер е голям артист, любител на колите. Когато сме всички в края на седмицата, обича да ходим в парка да играем. Далеч от телефони, от видеоигри. Той е от тези, които обичат да сглобяват, а не да играят виртуално.

- Какъв е ключът за успешен брак между артисти?
В разбирането. Аз го разбирам, той ме разбира и няма ревност. Мисля, че за човек, който не е в тази сфера, няма да е лесно да гледа как те прегръщат и целуват, въпреки че е наушким, но не е лесно. Целувките и прегръдките са фалшиви, но изглеждат истински и това е идеята. Имам колеги, които, когато дават техни страстни сцени по телевизията, казват на мъжете или жените си да излезнат да вечерят навън, за да не гледат тези сцени. Но аз нямам такъв проблем с Хуанка. Дори аз съм го карала да гледа подобна сцена с целувка, но той знае перфектно как се прави и ме разбира.