събота, 25 ноември 2017 г.

Елчин Сангу за тормоза в училище и нестандартната външност


Елчин Сангу ("Любов под наем", "Една любовна история", "С Русия в сърцето", "Времето лети") е гостувала в предаването на Ясемин Шефик по радио Best FM и е отговорила на няколко въпроса... 

- Ти изпълни песента във филма „Време на щастието“, където си партнираш за втори път с Баръш Ардуч след "Любов под наем". Получавала ли си предложения от музикални продуценти? Ще запишеш ли албум? 
- Аз пея 24 часа в денонощието – когато си правя кафе или някъде където ходя. Получавала съм такова предложение, но не сметнах, че е разумно. Аз съм професионална актриса и не съм толкова силна в другите области. 

- Като дете дразнили ли са те заради рижата ти коса и луничките? 
- Трудно е да приемаш хората с необичайна външност. Децата са по-жестоки, защото директно изразяват своята неприязън. В нашия сектор също има подобни неща. На актьорите с необичайна външност винаги предлагат да играят отрицателни персонажи. Ето защо такива бяха и първите ми роли...