понеделник, 13 ноември 2017 г.

Амине Гюлше: "Искам да стана майка"


Прочетете най-новото интервю с "Мис Турция 2014" Амине Гюлше, която в момента гледаме у нас в хитовия сериал "Сега и завинаги" по bTV...

Можете да харесате фейсбук страницата на "Сега и завинаги", като отворите този линк - https://www.facebook.com/AslaVazgecmemBG/

- Като всяка жена сигурно обожавате обувките. Какви най-често си купувате? Колко чифта имате?
- Кой не обожава обувки?! Разбира се, аз обичам да си купувам, но нека моите предпочитания да си останат за мен. Когато станах лице на "Deichmann", количеството на моите обувки се увеличи. Избирам си ги според местата, където ходя - на официални мероприятия с високи токчета, а за ежедневно носене - с равна подметка.

- Какво е отношението Ви към модата? Как ще характеризирате вашия стил? Какви марки обичате? Стила на кои модни икони следите?
- Не следя особено модата. Ако намеря нещо подходящо, си го купувам. За мен главното е да се чувствам комфортно в дрехите си. В ежедневието си обикновено се обличам в спортен стил, като много често нося джинси. Що се касае за вечерното облекло, обикновено ползвам дрехите, разработени от дизайнери като Ашит Багзъбаалъ, Йозлем Сюер, Нихан Пекер и Бурче Бекрек. 

- През 2014-а година спечелихте конкурса "Мис Турция". Можете ли да си спомните този миг и да опишете как сте се чувствали тогава?
- Тези чувства не могат да се опишат с думи. Потресаващ момент. Тогава изпитах невероятна гордост, но в същото време да представиш Турция на международен конкурс е огромна отговорност. Вече много пъти съм разказвала тази история, но ще ви я разкажа пак. Майка ми попълни анкетата вместо мен и ме поканиха на кастинг. Пристигнах от Измир в Истанбул и ме класираха сред 20-те финалистки. След това цял месец живяхме в лагер. Високо ниво на организация и сериозна дисциплина. В някаква степен това ме мотивира.


- Много хора станаха знаменити и се реализираха успешно след участието им в конкурси за красота. Кой от тях ви харесва? От кога взимате пример?
- Честно казано има много такива хора и да си спомня имената ще ми е трудно. Да станеш Мис Турция също е успех.

- Вие сте родена и израснала в Швеция. Сега окончателно ли се върнахте в Истанбул или пътувате?
- Не мога да прекъсна връзката си с Швеция. Опитвам се да пътувам до там често. Естествено мъчно ми е за Швеция, но свикнах и с Истанбул. Чувствам се щастлива тук.

- Разкажете ни малко за семейството си. С какво се занимават вашите родители? Колко братя и сестри имате? Те също ли живеят в Истанбул.
- Майка ми е пенсионерка. Тя никога не ме е оставяла сама, за което съм й много благодарна. Имам най-добрия на света по-голям брат, който живее в Швеция. Той е целият ми свят и мой най-добър приятел.

- Какъв беше животът Ви в Швеция?
- Там мина детството ми. Семейството ми ме отгледа като принцеса. След това започнах училище. В горните класове вече работех. В Швеция работещите ученици са нещо нормално. Общо взето животът ми там беше прекрасен, като тук.

- Каква е връзката Ви с Швеция? Повече шведка ли се чувствате или туркиня?
- Докато ме възпитаваха в Швеция, семейството ми никога не позволяваше да забравя турската култура и обичаи. Веднъж в седмицата с брат ми ходихме на уроци по турски, а вкъщи изобщо не си говорехме на шведски. Много обичам Швеция, защото е част от мен, но аз съм туркиня. От там съм наследила моя мироглед, но мисля и че съм взела най-доброто от двете култури.

- Вие и там сте знаменитост?
- Разбира се не само в Турция, но и там хората ме разпознават на улицата. Турските сериали се гледат по цял свят. Моят първи проект "Сега и завинаги" е много популярен в Близкия изток, в Европа, и в страните от Латинска Америка. Получавам много коментари от чужденци в социалните мрежи.

- Вашата връзка с Месут Озил произведе фурор не само тук, но и в Англия и Германия. Чуждестранната преса Ви взе на прицел. Това напряга ли Ви?
- Предпочитам личните теми да си ги оставя за себе си и да не ги обсъждам публично.

- Още сте млада, все пак искате ли да станете майка в бъдеще? Обичате ли децата?
- Разбира се, като повечето девойки, аз обезателно ще стана майка. Много обичам децата.

-Какви са вашите бъдещи планове? Мислите ли да се занимавате с нещо друго покрай актьорството?
- Искам да играя в хубави и смислени филми. Разглеждам предложения, но сценарият на моите мечти все още не съм открила. Една от моите цели е международният успех. Затова посещавам курсове в чужбина. Работата ми като модел не влиза в моите планове. Предлагали са ми много дизайнери, но аз искам да се съсредоточа в актьорството.

- В годината, когато станахате "Мис Турция", второ място зае Дениз Чичек ("Дъщерите на Гюнеш", "Пропаст"), а трето Айбуке Пусат ("Моят живот", "Кварталът на богатите"). И трите станахте успели и знаменити. Какви са отношенията Ви с вашите съпернички? Продължавате ли да общувате?
- Разбира се. По време на конкурса бяхме съпернички, но сега много се радвам на техните успехи. Тази година беше много значима за всички ни.

- Имате много красив глас. Предлагали ли са Ви да се занимавате с пеене? Може би в бъдещ планирате да излезете на сцената?
- Няма да скромнича. Много обичам да пея и действително получавам предложения. Ако актьорът има хубав глас, това му дава преимущество в  професията. Аз искам да използвам гласа си в актьорството, а не на сцената.

- Имате много красиви вежди и очи. Кое повече харесвате в себе си?
- Най-много от всичко обичам своята усмивка. Тя украсява всеки, отстранява негативната енергия. Старя се да гледам на живота с усмивка. 

- Сравняват Ви с една от най-красивите жени на света Ирина Шейк...
- Хубаво е, когато те сравняват с успели и красиви хора. Такива сравнения имаше в пресата, след като спечелих конкурса "Мис Турция". След сериала започнах да получавам съобщения от много момичета. Тогава разбрах, че съм станала на някой за пример.

Статията е преведена за Теленовелас Новини!