петък, 1 декември 2017 г.

Вие пожелахте: Хосе Рон


С 13-годишна кариера, актьорът от "Италианската булка" успя да се задържи като един от любимците в Мексико и не само там благодарение на формулата "опитвам се да излизам от зоната си на комфорт".


Започва актьорската си кариера през 2004 с "Жена от дърво" и досега се е снимал само в Телевиса в теленовели като "Непокорните", "Кълна се, че те обичам", първата му главна роля през 2008, "Когато се влюбиш", "Тази, която не можеше да обича", "Жената от Вендавал", "Италианската булка", "Просто Мария" и др. Последната му роля е във "Влюбвам се в Рамон" с Есмералда Пиментел.

- Какво те мотивира? Какво те кара да ставаш всяка сутрин?
Мотивира ме Бог, благодарен съм на живота, който имам, радвам се на семейството си, на работата си, на това, че съм добър човек, като цяло мисля, че животът ми е пълноценен във всеки смисъл и съм благодарен за това, благодаря на Бог, че ме е поставил на това място и ми позволява да правя това, което ме влече. Във всеки момент се боря за мечтите си, които са музиката и актьорството, това е част от живота ми. Винаги се боря за това, което е на сърцето ми. Събуждам се всяка сутрин благодарен на Бог, че ми е дал още един ден живот, заобиколен от близките ми, кучетата ми, работата ми, приятелите и феновете ми, които ми позволяват да съм част от живота им и харесват работата ми. Това е енергията, която ме кара да се събуждам всеки ден.

- Кой е Хосе Рон?
Аз съм първото дете от 4, бях щастливо хлапе. Бях на 8г., когато се появи първото ми братче и с времето дойдоха още двама. Голям мечтател съм, обичам музиката и актьорството и това ме накара един ден да напусна града и семейството си, за да преследвам целите си. Аз съм актьор, музикант, син, брат, приятел, вярвам в Бог и съм много щастлив.

- Какво помниш от първите ти стъпки като актьор?

Откакто се помня, винаги ме е привличало това, но в училище започнах да се замислям по-сериозно за това. Баща ми ме подкрепи, но каза първо да завърша училище. В Гуадалахара се записах на курсове по актьорство, музика и малко по малко стигнах до Школата на Телевиса през 2002.


- Как се чувстваше в "Италианската булка"?
Бях много щастлив и благодарен на Педро Дамян, че повярва в мен. Харесваше ми много героят ми и историята. Това е най-романтичната новела в последните години. Въпреки че бях един месец в "Непокорните", за първи път работя с Педро Дамян и бях доволен, защото ти дава свобода да създадеш героя си. Радвах се, че играя с Ливия Брито, тъй като имахме доста добра химия, разбирахме се прекрасно и това се виждаше на екрана. 

- Как те поканиха да играеш във "Влюбвам се в Рамон"?
Един ден продуцентката Лусеро Суарес ми се обади, за да ме покани да участвам в новата й теленовела, която тогава се казваше "Между гайки и милиони". Когато прочетох героя си, останах доволен, че Лусеро ме е потърсила да изиграя Рамон, тъй като имаме доста прилики. Историята също е много хубава, участват големи актьори, имах красива партньорка Есмералда Пиментел. Мисля, че Лусеро Суарес успя да избере много добре всеки един актьор за ролите.

- Мислеше да си починеш малко от телевизията, но си промени мнението с тази история...
Ще съм честен: когато започнах да чета историята, се изненадах, защото не очаквах това. От всички роли, които съм играл, мога да кажа, че Рамон прилича най-много на мен. Много се забавлявах, докато го играх и да работя с Есмералда е невероятно, защото е супер професионалист, отдадена, обича си работата. Имахме много хубава химия.

- Да очакваме ли скоро нова теленовела или мислиш да действаш спокойно?
Мисля, че тези решения зависят от обстоятелствата. Въпреки това, на този етап от живота ми искам да действам спокойно, не търся нова теленовела, искам да си почивам, да отида на пътешествие, да видя близките си, да съм с приятелката си, да правя неща, които искам, да се посветя на музиката. Сега е време да заредя батериите и да продължа напред с мечтите си.

- Какво би искал да направиш в професионален план, а още не си?
Винаги съм искал да бъда лошият. Все ми дават роли на добрия, но добре... всичко с времето си. Сега това, което ми се пада, го правя с цялото си сърце и му се наслаждавам, но бих искал да изиграя злодей. Обичам да се променям, да излизам от зоната си на комфорт и се надявам животът да ми подари този шанс.

- Как вървят плановете ти да се посветиш на музиката?
Продължавам да се подготвям с ударните инструменти, които имам вкъщи. Това е страст и любов, която не мога да опиша. Обичам музиката. В Гуадалахара започнах с музика, но я оставих заради актьорството. Имам големи мечти, но да вървим малко по малко.

- Какво съдържание предлагаш на твоята страница JoseRon.TV?
Нищо планирано, каквото дойде. Обичам да го правя, като мое бебче е. Там пускам това, което обичам да правя в студиото, обичам да споделям мислите си, снимки или други дейности. За мен е хубаво да знаят кой съм наистина аз като човек, какво обичам да правя в живота и как растем малко по малко.

- Ако не беше станал актьор, какъв щеше да си?
Бих искал да съм футболист.

- Кой е най-щастливият и най-тъжният момент в живота ти?
Най-щастливият е раждането на братята ми, а най-тъжният - когато отидох в Мексико Сити и родителите ми се разведоха.


- Животните са важни за теб...
Имам четири кучета, те са наши верни другари. Те са ангели, които ни дават безусловна лоялност.


- Имаш и свой парфюм...
Щастлив съм от постигнатото и благодарен, че се приема добре от хората.

- Виждали сме те с доста жени. Даниела Алварес ли е тази, която ще заведеш до олтара?
Живея настоящето си, ден за ден, не мисля за тези неща, не ми отнемат съня и когато дойде моментът да поема следващата стъпка, Бог ще реши. Сега живея интензивно, благодарен и щастлив.