петък, 29 декември 2017 г.

Вие пожелахте: Анаи


Никой, дори самата Анаи, не е предполагал, че малкото момиче, което плени всички в "Chiquilladas", после се превърна в тийн идол по целия свят с "Непокорните", един ден ще стане съпруга на политик.


Певицата и Мануел Веласко, губернатор на Чиапас, се ожениха на 25 април 2015 на интимна церемония. От този момент животът на Анаи претърпя радикална промяна, която я поведе по пътя на личното израстване. Ако слушаш Анаи да говори, ще ти станат ясни две неща: първо, да преследваш мечтите си, каквото и да става; второ, да следваш пътя си, без да си затваряш очите за възможностите, защото животът е неочакван.

През 2011 снима последната си теленовела "Две семейства" с Карлос Понсе и Серхио Гойри и по всичко личи, че няма намерение да оглавява нова теленовела. През 2016 издаде шестия си самостоятелен албум, озаглавен "Неочаквано/ Inesperado". Смятана е за една от най-добрите съвременни поп певици. През 2017 стана майка за първи път на малкия Мануелито. Освен с грижите за малкия, Анаи се занимава с фондацията си за деца, изявите като Първа дама на щата Чиапас и с подготовката на нови песни.

- Миналата година издаде албум и беше доста развълнувана. Разкажи ни за него...
Казва се "Неочаквано" и излезе след дълго чакане и доста работа. Щастлива съм, имахме доста успешни парчета, хората ги харесаха. В крайна сметка това е важното за нас, артистите - работата ни да бъде призната от хората, които ни обичат. Албумът е пълен с колаборации, с неочаквани неща, затова го кръстих така. Има такава песен, но наистина се случиха доста непредвидими неща през това време. Три години работихме по този диск. Горда съм да го кажа, защото, когато се посвещаваш на нещо, нещата се получават добре.

- Защо ти отне толкова време да създадеш диска?
(Смее се) Както можете да си представите, беше голям хаос да коордонирам всичко, защото животът ми се промени много заради брака. Навърших една година от сватбата и имах ангажименти като съпруга на губернатор. Поемам ги с голяма отговорност, опитвам се да се справям добре и да правя хубави неща за хората в Чиапас.

- Как успяваш да си съпруга и музикант едновременно?

Когато решаваш да си с някого на 100%, всичко се променя. Очевидно трябваше да се променят много неща, откакво се омъжих. С диска не е както преди, където тръгвах на турне за три месеца, без да се връщам и за ден у дома. Сега не мога да го направя, но слава Богу мога да продължа да правя това, което обичам, което съм правила цял живот, защото това съм аз.

- В какво се състои работата ти като съпруга на губернатор?

Занимавам се със социална работа, обикалям щата непрекъснато и това отнема доста време. Също трябва да следвам и да правя винаги това, което ми харесва. Бог не греши и ако те сложи на място, на което можеш да помогнеш и да направиш нещо за останалите, трябва да му отделиш време и внимание. Това правя и затова ми отне време да направя диска.

- Какво научи от този етап от живота си?
Най-хубавото е да видиш проблемите и реалността на хората отблизо. По-близък си с хората, по-искрен, без маски, без тази магия на артиста, която е красива... Като артисти живеем в свят, в който никой не може да те види, да те докосне. Отивам на един стадион, пееш и си тръгваш. Казвала съм, че в "Непокорните" приличахме на куфари, защото пристигаме в хотела, пеем, пак в хотела и в самолета и не можеш да съжителстваш от толкова близко с хората. За мен сегашният етап е едно прекрасно изживяване. Наистина съм благодарна на Бог, защото винаги ме поставя на мястото, на което трябва да съм не само за да раста, да се уча и да откривам нови неща, а и да помагам на нуждаещите се дори и само с дума, прегръдка, усмивка. Красиво е това, което можем да направим, когато се приближим до хората. Не говоря само като съпруга на губернатор, можем да го направим всички, но понякога нямаме време, винаги бързаме за работа или нещо друго.

- Имаш ли личен проект със социална дейност?
Разбира се, имам детска фондация, която се казва "Спаси ме" и работим вече повече от пет години. Преди помагахме на тийнейджъри с хранителни проблеми, но сега наблягаме на деца, защото Чиапас е щатът с най-голям брой детско население в Мексико, така ме вълнува да помагам именно на децата и те да са добре. Организираме събития, носим им основни неща, правим концерти, за да им донесем щастие.

- Какво научи за живота ти като съпруга?

За мен това е най-красивият етап в живота ми като жена. Опознаваме се, растем заедно, скрепяваме доверието си и осъзнавам, че не съм сгрешила, че съм избрала правилния човек, защото той не е само мой съпруг, той е любовта на живота ми и най-добрият ми приятел. Това е благословия. Трябва да се грижим за брака всеки ден с много любов. Ако го правиш от сърце и с човека, когото обичаш, не ти тежи.

- Кое е най-хубавото от това да си омъжена за Мануел?

Определено най-хубавото е, че можем да споделяме толкова моменти заедно, радости и тъги, моменти на здраве и болест, на всички. С Мануел се допълваме, ние сме един екип, едно семейство. Това е най-хубавото.

- Има ли нещо, което ти е коствало работа в брака?
Часовете, защото съпругът ми е губернатор и няма работно време. Спи малко, работи по много часове, почива си малко и винаги е нащрек за всичко, което се случва в Чиапас. Преди заспивах рано, графикът ми беше добре организиран, а сега това се е променило, но му се възхищавам за това, че живее отдаден на работата си и на хората. За мен това е много ценно.

- Как и кога разбра, че си бременна?
Работих по пускането и промоцията на диска, когато се появиха съмненията, но не исках да си правя илюзии, затова отидох на доктор и мисля, че това трябва да се прави, а не да си внушаваме неща. Отидох и той ми го потвърди: "Бременна си". Така се извиках от вълнение, че сигурно ме чуха всички. Майка ми и сестра ми Маричело бяха с мен, защото бях в Мексико Сити по работа за диска, а Мануел беше в Чиапас. Тогава си помислих: "Какво да правя? Как да го кажа на съпруга ми?". Не исках да му вдигам телефона на Мануел в този ден, защото щеше да ме хване. Тогава приготвих една кутия за подарък, за която ми помогнаха сестра ми и майка ми, моите съучастници, и сложих първата снимка от ултразвука, която докторът ти дава. Виждаше се като бобче, мъничко и сложих една картичка, на която пишеше: "Тате, на път съм, обичам те". Настръхвам само като си го спомням. Сложих бебешки обувки и други неща и тръгнах за Чиапас. Когато пристигнах, казах на Мануел, че му нося подарък и помня, че той ме попита защо, няма рожден ден, нито нищо. Когато отвори кутията... Не мога да ти обясня какво беше! Беше най-красивият момент в живота ни. Взе ме, плакахме, завъртяхме се, беше невероятно, наистина беше красиво, не можехме да спрем да плачем от щастие, този плач, който не можеш да обясниш или контролираш. След това си казахме, че все още не бива да го казваме на никого. Това е процес, в който искаш всичко да е добре, да мине необходимото време и тогава го казахме само на близките си. Те бяха супер развълнувани.

- Тогава на наградите Premios Juventud 2016 си пяла бременна?
Как е, а? Скоро бях разбрала и пях с една емоция... Очите ми готови да заплачат и всички ми казваха: "развълнува се много от песента си" и аз си казвах вътрешно: "ако знаехте кой ме придружава да пея". Беше красиво и емоционално, защото, когато пях, видях и разпознах много от феновете си, които винаги са ме подкрепяли. Беше красив момент, радвах му се, насладих му се и си казах: "скоро ще разберете, че тук има едно бебе, което също пее" (смее се).

"Моят подарък от Бог. Моето бебе. Първо ТИ, после Ти, след това ТИ и винаги ТИ!!!! Дойде да преобразиш живота ми и да ме изпълниш с безкрайна любов. Обичам те. Светлината на живота ми. Бог те обича", казва Анаи за сина си, който на 17 януари ще направи годинка и чиито сини очи подлудяват майка му.

Първата Коледа на Мануел, Анаи и Мануелито