понеделник, 18 декември 2017 г.

Дългоочакваното завръщане на Елисабет Гутиерес е факт


Макар и за кратко, половинката на Елисабет Гутиерес ще бъде на екран още тази вечер в САЩ по Телемундо с нова роля.


Елисабет Гутиерес възобновява актьорската си кариера след няколко години, през които се посвети на децата си Тофи и Кайли. Тя ще оглави днешния епизод номер 16 на "Чудеса по Коледа", продукция на Телемундо, в която във всеки епизод се разказва различна история. "Щастлива съм да съм част от този голям проект, бе кратко, но се отнася за много важна тема за мен - Мечтателите (Dreamers). Важно е публичните личности да надигаме глас по тези теми", каза Гутиерес, която последно се снима през 2012 в "Лицето на отмъщението".

Актрисата уверява, че е отворена за нови актьорски проекти. "Бих искала, представи си, сега децата са по-големи, взех време, за да се посветя на тях, правих други проекти, но продължавам да съм актрисата, на която й липсват тези добри продукции, така че винаги съм отворена за нови възможности, за нови предизвикателства".