петък, 22 декември 2017 г.

Вие пожелахте: Елисабет Алварес


Елисабет Алварес е готова за нови главни роли, след като тази година се завърна като лошата в "Полетът на Виктория".


Добавете надпис
Енигматични очи, перфектна усмивка, чувствителна и талантлива жена. От малка мечтае да се омъжи за красив мъж и да създаде красиво семейство. Днес тази детска мечта е реалност. През октомври 2011 се омъжва за Хорхе Салинас, с когото се запознават на снимките на "Огън в кръвта", а през декември 2015 става майка на близнаците Максима и Леон. 

- Как би определила 2017-а за теб?
Беше година с хубави и лоши моменти, какъвто е животът, но важното е да ценим всеки миг, защото работим много и търсим много неща навън, докато наистина ценното е това, което имаме вътре, вкъщи. Трябва да сме благодарни за всичко, което имаме. 

- Беше ли ти трудно да се приспособиш към професионалния живот сега когато си майка?
Аз съм жена, която работи от малка и това ме кара да се чувствам добре. Освен това, винаги съм била наясно, че когато стана майка, ще продължа с професионалния си живот, защото това е начин да дадеш пример на децата ти, да ги научиш, че чрез работата ще продължиш напред, така че трябваше да го направя. За щастие, благодарение на подкрепата на съпруга ми и на продуцентката Натали Лартильо успях да го постигна, тъй като работих до 3 следобед три дни в седмицата и имах само две локации в цялата теленовела. Така успях да съчетавам работата с времето за децата, които са в такъв етап още, че имат голяма нужда от мен.

- Липсва ли ти да играеш главна роля?
Да, харесва ми да оглавявам истории, но тази година предпочетох да бъда главната героиня за децата ми и да съм с тях. Да носиш тежестта на централната роля в една теленовела е доста изтощително, изисква повече време и посвещение и щеше да е доста сложно за мен. Честно казано, мисля, че не бих приела сега, нямаше да ги оставя, нямаше да мога, те са две и отговорността е по-голяма, но идната година децата вече тръгват на училище и няма да са съвсем бебета, така че ще видим какво ще се случи.

- Определено майчинството те е променило изцяло...
Да. Казвали са ми ужасни истории, защото има критични моменти, но за мен е прекрасно да съм майка, понеже се превърнах в по-добро същество и осъзнавам вече всичко. Знам, че каквото и да правя това се отразява върху децата. Щастлива съм да ги виждам сигурни, обичани и защитени.

- Би ли искала да имаш друго дете?
Всеки ден си казвам "да", после го премислям и казвам "не", защото, въпреки че е хубаво да дадеш живот, трябва да сме отговорни. За момента оставаме с Максима и Леон, макар че никога не се знае.

- Този месец близнаците навършиха 2 години. Как го отпразнувахте?
Бяха щастливи! Развълнуваха се много, откакто влезнаха с балоните, тортата, пинятата, всичко беше уау. Два месеца преди това репетираха как да духнат свещичките и как да удрят пинятата. 


- Как вървят нещата в брака?
Всичко върви много добре. Навършихме шест години брак през октомври и още две като гаджета, общо осем години заедно. Сега изживяваме различен етап, на родители, учим се. Понякога си мисля какво бих правила, ако Хорхе не беше с мен. Бракът е прекрасно нещо, да живее семейство!

- Каква е формулата да бъдете все така сплотени?
Макар да звучи банално, всичко е благодарение на любовта, защото тя ти дава търпение, толерантност, сила... Когато си влюбена, всичко можеш и всичко превъзмогваш.

- Как го покоряваш всеки ден?
Обичам детайлите, гледам да съм красива и да има всичко, което харесва мъжът ми. Работя много за брака си, търпелива съм, толерантна и съм жена.

- Какъв е той с теб?
Той е прекрасен. Но е мъж и има силен характер, сприхав... Въпреки това, се допълваме и когато аз се ядосам, защото съм севернячка и също имам силен характер, той ме смирява. Истината е, че сме добър екип. Какво да ви кажа: бракът е работа всеки ден.

- Какъв баща е Хорхе?
Той е по-спокойният. Освен че сформирахме добър екип, той ме научи да сменям памперси, да ги бърша добре и да взимам необходимите предпазни мерки. Опитът си е опит. Майка ми не живее тук и нямаше кой да ме ориентира. Той ме подкрепя много и това ми помага да се отпускам. 

- Вярно ли е, че момичетата следват повече бащите си?
Хорхе е луд по Максима и тя по него. Но и Леон казва по 100 пъти на ден "тате", той е идентичен на него.


- На кого прилича Максима и на кого Леон?
Леон е очрователен, харизматичен, поспаланко. Максима е уникална, прекрасна, динамична и енергична. Обичам ги и ги уважавам каквито са. Не претендирам, че приличат на Хорхе или на мен. Искам да имат своя собствена личност.

- Наскоро навърши 40г. За какво мечтаеш?
Искам да продължавам да работя, да продължавам да съм динамична майка, пълна с енергия за децата си. Единствено искам здраве. Останалото идва само. Ако искам нещо материално, то това би било една яхта! Няма да ми дойде никак зле.

- Кой е най-щастливият момент в живота ти?
Животът ми е пълен с много щастливи мигове и това ме прави щастлива и пълноценна жена. Имам родители, семейство, сестра, племенник, деца, съпруг; работа, която обичам, публика, която ме обича и ми се възхищава, приятели, които обичам и ме обичат.


- Каква е Елисабет извън прожекторите?
Обичам най-простите удоволствия на света: да ям, да се смея и да си прекарвам добре със семейството. Аз съм щастлива с малко.


- Какво те влече?
Кухнята. Тази страст идва от баща ми. Втълпили са ми, че като готвиш на някого, е начин да му кажеш "Обичам те".