събота, 9 декември 2017 г.

Вие пожелахте: Ела Велден


Ела Велден е млада актриса, която набира все по-голяма скорост с всеки следващ сериал и показва големия си талант.


На 13г. започва кариерата си като модел и няколко години по-късно открива призванието си на актриса. На 18г. влиза в Школата на Телевиса. Определя се като постоянна и мечтателка. Търси винаги нов урок, за да расте. Иска да продължава да учи и да се развива. Обича животните и поезията. Едно от заниманията й е да си играе с домашния си любимец - куче на име Тод.

Тя търси героини, които да я предизвикват както физически, така и интелектуално, както и да са напълно различни от нея; търси истории, които да я подлудяват и най-вече да й харесват. За да го постигне, освен че продължава да учи, иска да създава свои собствени проекти, било то като сценарист, режисьор или продуцент. От друга страна, американската мечта не й е първа цел. "Ако стане, ще се радвам, но не се боря за това. Обичам Мексико, гордея се, че съм мексиканка и талантът не е само в Холивуд".

Въпреки че все още е млада, Ела Велден има много ясна представа за живота, познава силните си страни, но също и слабите, знае на какво е способна и всеки ден прави усилия, за да излиза от зоната си на комфорт, за да върви напред и да преодолее себе си както в личен план, така и в професионален.

Свикнала с невинни роли като тези в "Италианската булка", "Не ме оставяй" и "Да се събудя с теб", мексиканската актриса влезна в образа на мрачната и изтормозена Миа в "Да се поддадеш на изкушението". За ролята на Джана в "Италианската булка" печели наградата за Женско откритие на наградите Tv y Novelas Mexico.

Има стабилна връзка с актьора Федерико Айос вече четири години. Двамата се занимават с едно и също, на една и съща възраст са и споделят всичко. Ела е лице на марка чипс.


- Истинското ти име е Даниела Кампос Ресендис. Защо избра Ела Велден за артистично име?
Когато исках да регистрирам името си, то вече беше регистрирано, така че трябваше да си измисля артистично име и от малка семейството ми казва Ела. Преди това ми казваха Дани, защото бях много малка и не ми харесваше да ме наричат така, защото, като тийнейджър, искаш да те възприемат като голяма. Исках да ми казват Даниела или Ела и оттогава остана. За мен е важна част от живота ми и това, че ми казват Ела ме определя каква съм.

- Кога разбра, че искаш да си актриса?
В гимназията, когато всеки почна да избира професията си. Бях доста нерешителна какво ще уча, но тъй като започнах на 13г. като модел, открих също света на актьорството, рекламите, режисьорите, снимките и т.н., привлече ме много, затова отидох в Школата на Телевиса и там вече бях сигурна, че с това искам да се занимавам.

- Какви други за професия имаше?
Лудост е, но исках да уча за съдебен лекар. Харесваше ми, беше ми като мечта, защото гледах по телевизията такива сериали, в които съдебния лекар разрешава случаите и правеше всичко, но сега в Мексико тази професия е доста трудна и не е като в САЩ.

- Печелиш конкурс и ставаш модел на 13г...
Преди да започна с моделството, винаги ме е привличал този свят. Направих първата си фотосесия на 9г. с Белинда, след това родителите ми ми казаха, че трябва да продължа да уча, докато не се появи този конкурс, участвах и спечелих. Така започнах като модел.

- Помниш ли първата ти работа като актриса?
Да, беше в сериала "Клюкарката Акапулко", беше малка роля, но изживяването беше прекрасно, отидохме да живеем в Акапулко за шест месеца. Да си на плажа наистина е друго нещо, свързваш се с морето и пясъка и това е магическо. И първата ти работа да е на такова място - страхотно!

- Какво пожертва, за да стигне до мястото, на което си сега?
Напуснах Керетаро, откъдето съм. На 18г. оставих семейството си, за да дойда да живея сама без приятели, без познати. Мисля, че това е голяма саможертва, но сега съм доволна, тъй като имам ново семейство тук, нови приятели и съм щастлива, че направих тази саможертва, за да бъда тази, която съм сега.

- Как се появи възможността да играеш в "Италианската булка"?
Това е първата ми теленовела, направих хиляди проби и хиляди момичета дойдоха на кастинга за ролята. Раздадох си душата и сърцето за Джана, бях много развълнувана и щастлива. Емоцията беше толкова голяма, че не се изплаших от италианския, който трябваше да науча, тъй като Джана и Фиорела са италианки. Научихме само отделни фрази, думи, но трябваше да са с акцент.

- Опозна Италия благодарение на тази история...
Не я познавах преди и беше прекрасно изживяване. Опознах корените на героинята си, запознах се с италианци, които са очарователни, с една дума те покоряват. Снимахме в Маратеа, прекрасно селце и това беше голямо изживяване за мен.

Резултат с изображение за livia brito ela velden
- Как се разбираше с Ливия Брито, сестра ти в историята?

Ливия има голямо сърце и е голяма актриса. Подкрепяше ме много и се разбирахме много добре. Джана е малката й сестра, за която се грижи, подкрепя я, така се държеше и Ливия с мен.


- В "Да се събудя с теб" беше главната героиня. Беше ли сложно за теб?
Беше голямо предизвикателство, защото бе първата ми главна роля и всички те гледат, за да видят дали ще се справиш, или ще сгрешиш, но се чувствах добре, съставът беше чудесен, грижеше се за мен, защитаваше ме, съветваше ме. Истината е, че бях доста спокойна, щастлива с това начало на кариерата ми, тъй като усещам, че ми липсва още много.

- Имаше ли съмнения дали да приемеш ролята?
Не. Телевиса е мой дом и това, че ми дадоха тази възможност да съм главната героиня, ми донесе голяма радост. Когато ми я предложиха, казах да, мотивирана и благодарна.

- Била си много постоянна, за да стигнеш до тук?
Да, завършвайки Школата на Телевиса, започнах да чукам на много врати, после отговорниците за каста хвърляха снимките ми на боклука, без дори да ги погледнат, но продължих да чукам и да тропам. Започнах от най-долу, никога не съм била препоръчвана нито идвам от семейство на актьори. Започнах с единични сериали, мога да кажа, че се дипломирах в "Както казва поговорката", за щастие, се паднах с много добри режисьори, растях и чуках на врати. Когато ми се падна първата ми теленовела, а именно "Италианската булка", срещнах Педро Дамян и го притеснявах през цялото време с моите снимки, за да не ме забрави. Винаги търсих възможност, но все още трябва да чукам на врати, искам да продължавам да раста и да уча. 

- Кое беше най-голямото удовлетворение от "Да се събудя с теб"?
Това, че срещнах прекрасни хора, създадох големи приятелства, едно от тях е с Естефания Виляреал, много добри приятелки сме. Енок Леаньо също остана много добър приятел дори като кръстник.


- Как се работи с Даниел Аренас?

Даниел е щедър и различен актьор. Много лесно се работи с него. Винаги е имало голямо уважение помежду ни.


- Какви истории ти харесват?

Харесвам героини, които са противоположни на мен, сложни и мистериозни. Имам голямо влечение към лошите.


- Как се чувстваш в "Да се поддадеш на изкушението"?
Много добре. За мен е страхотно да съм в продукция на Жизел Гонсалес, която залага на това да покаже обществото каквото е. 

- Какво те привлече в героинята Миа?
Миа Бекер е силно момиче, но и мрачна. Самонаранява се и си прави белези по тялото, това я успокоява. Преди да почна записи, се поразтърсих за рязането и осъзнах, че конфликтите на сегашните младежи нямат нищо общо с тези на младежите от моето поколение. Ужасно е да разбереш, че днешните младежи ги тормозят не само в училище, но и в социалните мрежи. По мое време нямаше такива. Сега има блогове, в които те предизвикват да видиш колко си смел и дали ще се порежеш. Струва ми се жалко и много опасно. Тези младежи трябва да разберат, че винаги има някой, който е готов да им помогне и не трябва да си играят с живота. Радвам се, че накрая ще дадем пример и решение на тези младежи. Миа има доста силни сцени и понякога се прибирах вкъщи тъжна, притеснена, но трябваше да разгранича сета от дома ми. Двете сме много различни и това е хубавото. Показах, че не съм просто хубавото момиче.

- Не ти ли тежи, че имаш второстепенна роля?
Не, напротив. Струва ми се важно да можеш да излезнеш от комфорта си. Това е единственият начин да растеш като актриса. Освен това, съм голяма късметлийка да работя със Силвия Наваро, на която се възхищавам. Тя е много щедра, винаги е в добро настроение, с много добре научени сцени.



- Коя е най-голямата ти мечта?
Да бъда пълноценна във всеки аспект: любов, семейство, работа и сега съм, но продължавам по пътя да търся лична и професионална пълнота.



- Готова ли си да жертваш физическата си красота за някоя роля?
Да, това ми харесва най-много: може да съм грозна, красива, лоша, това е хубавото на актьорската игра.


- Каква е следващата ти цел?
Да науча нов език - може би френски или китайски мандарин.


- Каква е формулата за успех?
Постоянството, да продължаваш да търсиш това, което искаш, с посвещение и мъдрост.



- Четири години вече си с Федерико Айос...
Много съм щастлива с приятеля си.


- Какви планове имаш?

Искам да се посветя повече на киното и театъра, отколкото на телевизията. Искам да се образовам още в свободното си време. След записите отивам в Испания на курс по актьорство, искам да ставам по-добра. 



Любими:
Актриса - Натали Портман
Актьор - Марлон Брандо
Книга - "Цветя на злото"
Филм - "Последно танго в Париж"
Храна - италианската
Дизайнер - Шанел
Място - Италия
Място, което иска да опознае - Тайланд
Мото - "Само дишай"