понеделник, 29 януари 2018 г.

Нора Салинас влиза в образа на Есмералда


Нора Салинас започна годината с работа и нова роля.


Мексиканската актриса, която помним от сериала "Есмералда", се присъединява към теленовелата на Телевиса "Дъщери на Луната" (Hijas De La Luna), където ще изиграе Есмералда - дива на киното. "Щастлива съм, защото Телевиса отново представя теленовела, в която се показва колко е красивата страната ни Мексико с прекрасни пейзажи. Колко хубаво е, че господин Никандро Диас ме покани да направя специално участие. Щастлива съм, че снимаме в Масатлан", заяви Салинас.

В тази история тя ще играе дива на мексиканското кино, но в актуално време. Тя отива да снима филм там, но ще й се случат доста неща. "Тя снима филма си. Случват се доста неща в хотела, проблеми с продукцията, лични проблеми, настава един хаос. Героинята ми е супер забавна, на плажа сме и нося кожени ръкавици", разкрива тя.

От друга страна, й предстои ново комедийно шоу по Телевиса, което стартира през март. "Чувствам се благословена, че се връща комедийният часови пояс и че аз съм част от него".


На записите на "Дъщери на Луната":

Публикация, споделена от Nora Salinas Ro 🇷🇴 (@norasalinas_ro) на