петък, 26 януари 2018 г.

Вие пожелахте: Адриана Лувие


Адриана Лувие се намира в най-добрия момент от живота си. С успешна кариера и още по-успешен брак, актрисата е убедена, че е дошъл нейният миг да взима по-дръзки решения.


С талант, дисциплина и много усилия Адриана Лувие се превърна в едно от най-обичаните лица от публиката и продуцентите. За нея е важно да работи в различните медии, за да се развива като професионалист.

Адриана Лувие е учила в Школата на Ацтека, по-късно участва в теленовелите "Влюби се", "Наследницата", "Добре пазена любов", "Имам всичко освен теб", "Емператрис" на компанията. Има зад гърба си доста участия в театъра и киното, а през 2012 минава в редиците на Телевиса. Дебютира с "Корона от сълзи", следва "Искам да те обичам". През 2015 печели наградата за "Най-добра актриса" за ролята си в "Не вярвам в мъжете". След този успех се снима в "Без следа от теб" и сега в "Поддавам се на изкушението".

- Какво беше детството ти?
Невероятно! Имам по-голяма сестра, Паулина, и помня, че и на двете много ни харесваше да танцуваме. Правихме си хореографии и всеки следобед танцувахме. Обичах много и да играя на волейбол. Беше забавно детство.

- Колко години си вече в тази професия?
Приблизително 17. Имах възможността да направя няколко проекта в телевизията, театъра и киното. Всъщност за това мечтаех, когато започнах - да бъда и на трите места и да имам пълноценна кариера.

- Какъв е балансът ти за това време?
За щастие, не съм спирала да работя от първата ми възможност. Учила съм се и съм помъдрявала. Сега ми е ясно какво искам и какво не в кариерата си, както и с кои хора искам да работя. Сега няма толкова натиск. Сега съм по-избирателна.

- Разкажи ни за фамилията ти Лувие...
Идва от френски, имам френско и ирландско потекло от страна на баща ми и дядо ми.

- Какво можеш да ни кажеш за личния си живот?
От девет години съм с мъжа до мен, който вече ми е съпруг. Наистина сме много щастливи. Имам късмета, че до мен е прекрасен мъж, пълен с любов, с качества.

- Как се запозна с Гуто Салас?
В най-малко очаквания ден! Бях на едно събитие с един приятел, който го познаваше. Танцувах и Гуто не спираше да ме гледа. Той не знаеше дали излизам с този мой приятел, така че само ме гледаше, докато приятелят се изнерви и каза: "Представям ти я". Поиска телефона ми и ме покани да излезнем, но бях на път да отида в Аржентина за два месеца, така че в крайна сметка не излезнахме. Четири месеца по-късно... един ден просто се сетих за него и го споделих с една приятелка. Същият уикенд се срещнахме. Оттогава започнахме да излизаме и повече никога не сме се разделяли. 

- Какво ти хареса най-много в него?
Гуто е от най-добрите хора, които познавам. Добротата му ме впечатлява. Пораснах и научих много от него. Има емоционална интелигентност, която не съм виждала в други хора. Забавен е, смеем се много. Прекарваме си много добре заедно. Възхищавам му се, защото е доста позитивен и да живееш с такъв човек, е невероятно.

- Как ти предложи брак?
Беше сложил пръстена на врата на кучето ни. Когато го видях, се развълнувах много. Казахме си много хубави думи и след това отидохме на вечеря.

- През 2016 се омъжи за Гуто Салас, бразилски модел. Какво ти харесва най-много в културата на страната му?
От доста години сме заедно. Обичам Бразилия и доста си прилича с Мексико. Храната е великолепна, всеки щат има нещо различно, растителността, музиката, веселието. Той ме привлича и чрез културата си, много е обичлив.

- 3 декември 2016... винаги ли си искала да се омъжиш?
Стана малко по малко, защото никога не съм била от тези момичета, които са мечтали за сватба и перфектната рокля. За мен бе важно да имам половинка и дали ще се омъжа, или не не определяше връзката ми. Гуто и аз бяхме в най-добрия етап от връзката си и нещата просто се случиха.

- Отложихте медения си месец...
Да, отидохме само за шест дни на едно романтично място в Мексико. После искахме да отидем в Австралия, но кучето ни, което ни е като дете, се разболя и не можехме да го оставим. След това заради работа, но много скоро ще имаме време да пътуваме.

- Мислите ли да увеличите семейството?
Вече умирам от желание да съм майка. Досега работих в "Поддавам се на изкушението", но сме го говорили много. Имаме голямо желание. Разбира се, че е въпрос на късмет, но ще бъдем най-щастливите на света, ако стане.

- Коя е най-голямата ти мечта в професионален план?
В този момент бих искала да направя филм в Испания или Аржентина, харесва ми какво се продуцира там. Ще ми донесе голямо удовлетворение.

- Как би се описала с три думи?
Чувствителна, постоянна и страстна.

- Разкажи ни за "Поддавам се на изкушението"...
Това е смесица между тв сериал и теленовела. Партнирам си със Силвия Наваро, Карлос Феро, Габриел Сото, Арат де ла Торе. Засяга теми като изневяра, педерастия, рязане при младежите, теми на които сме изложени като общество. Приех тази роля, защото не си спомням преди в мексиканската телевизия да се е показвала изневяра от страна на жената. Нашият мозък е свикнал да свързва схващането за любовницата с известен прототип за жена. Харесва ми, че тази история не съди жената, а изследва нейната вина, болката, емоциите. Да изиграя подобна героиня ми достави голямо удовлетворение, защото виждаш реакцията на хората.

- Говореше се за вражда между теб и Силвия Наваро...
Силвия я обичам много. Тя е прекрасен професионалист и човек.

- Играла си доста и всякакви роли. Коя те е белязала най-много?
Всяка роля носи различно предизвикателство, но Каролина от "Поддавам се на изкушението" е една от най-сложните, изисква големи усилия, защото е жена с принципи, обича семейството си, но за един миг започва страстна извънбрачна връзка.

- След края на записите на "Поддавам се на изкушението" с какво ще се занимаваш?
Ще пътувам. Точно преди началото на записите се снимах във филм и съм в очакване на премиерата му. Казва се "Малки възможности", много забавна комедия. След премиерата ще видим какво ще правя. Надявам се 2018 да е пълна със здраве, работа и благословии за мен и всички около мен.

- Сексуалното насилие сред актьорите е доста актуална тема. На теб случвало ли ти се е?
Не, истината е, че никога не ми се е случвало нещо такова, нито дори нещо ме е карало да бъда нервна или някой да ми намекне нещо. Сексуалното насилие се случва във всички среди.

- Пожъна голям успех с "Не вярвам в мъжете"...
Това е реална история с невероятен състав. Изиграх една жена, която в началото е доста наивна, но със силен характер. Страда много, но се променя след като влиза в затвора.

- Как се разбираше с Габриел Сото?
Много добре! Габриел е възпитан, щедър и духовен, невероятен колега.



Обича японската храна

Любим град й е Буенос Айрес, Аржентина

Ако не беше актриса, щеше да работи в списание и да пише статии за мода

В училище е била доста палава

Обича плодови вина







Приятелите й й казват Лувис

Обича да ходи на кино и да слуша регетон

Първата й целувка е била на 14г. 

Харесва си най-много очите

Любими цветове: син, бял и черен