неделя, 28 януари 2018 г.

Марица Родригес се отказва от професията си на актриса!?


След дълго духовно търсене колумбийската актриса Марица Родригес направи драстична промяна в живота си.


Първо, се превърна в еврейка и след няколкогодишен брак с Джошуа Минц, двамата имаха религиозна сватба. Преди едва година и след важна персонална подготовка, тя прие ортодоксалния юдаизъм и се омъжи отново за съпруга си в Йерусалим, сменяйки си името на Сара Минц. "Моето еврейско име е Сара. Всъщност чувствам се повече Сара, отколкото Марица Родригес. Помолих Създателя да се преродя. Най-накрая изживявам мечтата си да съм домакиня, да съм учителка", каза в интервю за "Suelta la sopa" актрисата.

След тази крачка, Марица реши да се откаже от кариерата си на актриса. "Никога не съм го казвала досега в медия, но животът ми вече е друг. Реших да променя живота си", каза тя. Като част от тази промяна "сега нося по-дълги поли, ръцете и врата са ми покрити и ползвам перука". 

Най-странното е, че вече не може да дава прегръдки. "Боли ме, защото хората може да се почувстват зле. Говорих с моя учител и той каза, че мога да получавам поздрави от публиката, но не мога да ги прегръщам нито да имам физически контакт".

Родригес потвърди, че няма да играе повече в теленовела, "освен във филм или сериен филм и то нещо свързано с религията".

Каква новина! Една от най-добрите актриси, най-незабравимите злодейки слага край на кариерата си! Ще Ви липсва ли?