понеделник, 15 януари 2018 г.

Гюпсе Озай за връзката си с Баръш Ардуч от "Любов под наем" и обидите, които е получила


Гюпсе Озай за своите отношения с актьора от "Любов под наем" Баръш Ардуч...

"Децата ме обичат, но тинейджърите явно ме ненавиждат. Честно казано понякога тяхното състояние ми е доста смешно. По-добре е те да ходят на психиатър, отколкото да седят и да ми пишат глупости. Работата не е в това, че обичам богат човек. А в това, че отношенията ни с него са в устата на хората. Понякога това ме изважда от равновесие. Има й стресови ситуации. Така се случи, че се влюбихме. Какво да направим? Да допуснем, че си влюбен, щастлив и успял - това може да обезпокои нещастния. Някои се чувстват щастливи, когато други са нещастни. Сигурно мен също ме проклинат и говорят: „Умри по най-бързия начин и ние ще се избавим от теб“.