петък, 2 февруари 2018 г.

Вие пожелахте: Дана Гарсия


Дана Гарсия започна годината успешно. Въпреки че продължава да се радва на сина си Данте, вече имаше своето първо участие в теленовелите.


Започва кариерата си като се снима в реклами, а на 7г. се появява в няколко сериала. Достига слава преди 1994 с "Кафе с аромат на жена", но най-успешната й роля, без съмнение, е в "Трима братя, три сестри". За последно оглави теленовела през 2016 - "Амазонките". Тази година имаше специално участие в "Да обичаш без закони".

В личен план колумбийката е в най-хубавия етап от живота си. През юли 2017 тя роди син от любовта на живота си, за когото няма много информация. Знае се, че е испанец и се занимава с журналистика. Синът им Данте ще навърши седем месеца на 8 февруари.

Сега приоритет за актрисата е синът й, затова ще направи пауза в кариерата си за неопределено време.

За мъжа до нея казва: 
"Намерих прекрасен мъж, голям журналист и сценарист е. Както казва той, ние сме две души, които се намерихме в момент от живота, в който имахме общ план: да създадем семейство, да направим проекти заедно".

- Няколко пъти отлагахте сватбата...
Нямаше сватба по моя вина, аз съм отговорна за това. Аз отлагах датите 70 пъти по различни причини.



- Какво ти харесва в мъжа до теб?
Той е доста интелигентен, научавам много нови неща от него.

- В началото на кариерата ти си била дискриминирана. Какво се случи?
Една от гримьорките не искаше да ме гримира и да ми оправя косите, защото бях момиче. След време, когато вече протагонизирах важни продукции, пак се срещнахме с тази гримьорка и й казах, че преди не е искала да ме гримира. Случвало ми се е всичко.

- Как се озова в Мексико?
Мексико винаги е било мечта за мен. Един ден отидох там да промотирам "Кафе с аромат на жена". След това ме поканиха да се явя на кастинг за теленовела. Последното, което ми мина през ума, беше, че щяха да ме изберат. В Мексико ме посрещнаха много добре и ме глезиха много. Направих "На север от сърцето", но семейството ми много ми липсваше и исках да се връщам в Колумбия. Бях още момиче. Малко преди края на снимките, извадиха героинята ми от теленовелата, за да мога да си отида и като се върнах в Колумбия, ми предложиха да играя в "Жестока любов". Веднага след това се върнах в Мексико.

- Ти си първата и единствена колумбийка с главни роли в Мексико. Как го постигна?
Направих доста неща и просто се случи. Получих голяма възможност да бъда в Мексико. Животът ми е постоянна работа. Направих много теленовели. Може би заради труда ми и късмета, че имаше хора, които повярваха в мен, в таланта ми, че съм подходяща за дадената роля. Гледам назад във времето и се чувствам благодарна, благословена и удовлетворена.  

- Участвала си в музикална група със сестра ти. Не искаше ли да продължиш да се занимаваш с музика?
Не, сестра ми е музикалната вкъщи. Тя следва този път. Една звукозаписна компания искаше да ни наеме, но ако сме група. Затова се съгласих, но това не беше моята мечта. Беше ми забавно, но нямах време дори да дишам. Болеше ме всичко - снимах се в сериали, връщах се да си правя домашните за колежа, после учих хореографии, ходих на концерти. Уважавам тези, които са го правили, като Хуанес и Шакира, които ходиха от град в град, от бар в бар, от фестивал на фестивал.  

- Наркотрафикът е доста актуална тема в сериалите. Какво мислиш за това?
Мисля, че този тип продукции помагат да се покаже една реалност, която е по-близка до хората, от друг ъгъл - не да съдим, а да опознаем и разберем, да оставим може би послание. 

- Би ли искала да си лошата в историята?
Да, била съм малко, но се наслаждавам много. Хората ми казват, че е по-добре да съм добрата, обичам да ме гледат как плача.

- Къде предпочиташ да работиш - в САЩ или в Мексико?
Винаги съм между САЩ и Мексико. Семейството ми живее в Щатите, така че винаги съм в движение, свикнала съм да съм номадка. В Мексико имам дом, семейство. 

- Какво се случва в живота на Дана Гарсия зад камерите?
Имам стабилен живот с половинката си, имаме дълга връзка. Обичам да си стоя вкъщи, не се снимам много у дома, защото не излизам добре. Обичам да пътувам, да съм свързана с природата. Имам малка група от приятели, водя нормален живот.

- Винаги ли си мечтала за този живот на актриса?
Никога не ми е минавало през ума! Като малка дори не гледах телевизия. Правих детска телевизия, но не съм мечтала за това. Всичко, което ми се е случило на професионално ниво, е било неочаквано. Лошото на това, че не е било голямата ти мечта, голямото ти желание, е, че не му се радваш толкова, колкото ако беше голямата ти мечта. Приемаш го като приключение. Полагаш усилия да си добър, но се насилваш да го правиш, а трябва да му се радваш. Костваше ми време да осъзная, че това всъщност е сбъдната мечта.