петък, 9 февруари 2018 г.

Вие пожелахте: Хуан Алфонсо Баптиста


От професионален футболист до успешен актьор, без да броим, че е страхотен танцьор и притежава завидна фигура, позволяваща му да се изявява като модел. Това е Хуан Алфонсо Баптиста или накратко Гато (котаракът).


Този зеленоок красавец не спира да работи вече 22 години и да изгражда незабравими персонажи. Добър, лош, главен, второстепенен - той просто обича да играе, без значение каква е ролята. Музиката, футболът и животните са неговата голяма страст, а актьорството - неговият живот.

- С какво се занимаваш?
С "Без силикон ДА има рай", продължавам да снимам. Имах възможността да започна бизнес с италианска кухня, имам два ресторанта, сега отварям и трети през февруари. 

- Роден си във Венецуела, обикалял си много по света. Защо реши да се установиш в Колумбия?

Животът те върти сам. Имаш приоритети и нещата се променят. Когато дойдох в Колумбия преди 17 години, хареса ми, хареса ми историята й, хората, много са любезни. Прекрасна страна е просто. Така се случва, че отивам да снимам на друго място, после се връщам пак тук. 

- Кога разбра, че си роден да бъдеш актьор? Че имаш призвание за това? И коя беше първата ти роля?
Гледах рекламите по телевизията и ми се струваше като магия. Започнах да играя футбол, бях в Националния на Венецуела. Даваха мачовете само по телевизията и това ми привлече вниманието. Започнах да се снимам в реклами и по стечения на обстоятелствата започнах да работя в предаването "Нубелус". Аз исках да бъда професионален футболист, но се контузих. Музиката ми харесваше много и по стечения на живота, вече имам 22-годишна кариера като актьор. Имам възможност да пътувам много, да работя в други страни. Привилегия е да вярват в таланта ти, да ти плащат и да се наслаждаваш на различните култури. Това не го заменям за нищо на света.

- Разкажи ни за "Без силикон ДА има рай"...
Имам късмета да продължа да се снимам в теленовелата. Героят ми щеше да умре, но претърпя промяна и удължиха ролята ми. Ако беше приключила, щях да замина за Лос Анджелис, имам недовършен ангажимент там. Щях да науча английски. Но се върнах, бейби.

- Кой е Мартин, героят ти?
Благодарен съм на Густаво Боливар и на ФОКС, че са помислили за мен, аз да изиграя тази роля. Мартин е от ЦРУ, успява да се свърже с Каталина (Кармен Виялобос), защитава я. В тази история не можеш да разбереш кой е добър и кой е лош. 

- Коя роля беляза преди и сега в кариерата и живота ти?
Всяка роля ми е дала нещо, но тази в "Трима братя, три сестри" ми отвори вратите към света. На всички актьори всъщност. Но ролята, на която най-много се наслаждавах, е тази на мениджър в биосериала "Памбеле". С тази роля се върнах към корените си на венецуелец. Сегашната ми роля също е голямо предизвикателство, защото не съм много добър и на хората не им допадам много. 


"В този момент единствената ми половинка се казва Живот. Нямам жена до себе си. Ако се появи някоя, ще е добре дошла".