петък, 23 февруари 2018 г.

Вие пожелахте: Сандра Ечеверия


На 33-годишната Сандра Ечеверия не й липсват причини да бъде щастлива както в личен план, където е намерила стабилността с Леонардо де Лосан и малкия Андрес, така и в професионален план, тъй като се снима в "Бандитката" на Ацтека.

Актрисата започва кариерата си, когато печели междуучилищен конкурс за пеене и я търсят да стане част от група "Perfiles". На 19г. й предлагат да запише солов албум при едно условие - да участва в една теленовела, за да помогне на представянето му. Толкова й харесва, че се мести в Лос Анджелис, за да учи актьорско майсторство. 

Сандра Ечеверия беше отдалечена от малкия екран в продължение на пет години, за да прави кино в САЩ и да сбъдне мечтата си да бъде майка. Миналата година се завърна с роля в супер сериала на Телемундо "Любимата на Кентавъра 2" с Лудвика Палета, Майкъл Браун и Умберто Сурита. Сега, сменила компанията, тя оглавява историческия сериал на Ацтека - "Бандитката".

- Какво помниш от предложението да запишеш албум, ако играеш в теленовела?
В началото не бях убедена, защото моята сила беше пеенето и започнах да създавам песни, нещо което продължавам да правя и сега. Но мисля, че взех правилното решение, понеже сега ме разпознават повече като актриса.

- Какво ти донесе участието ти в "Клонинг"?
Научих се да управлявам моята чувственост чрез героинята си, която беше много секси мюсюлманка, влюбена в мъж от Запада. Дори играх бели денс с една боа на врата, за да постигна целта си.

- Би ли искала да работиш отново с Маурисио Очман?
Разбира се. Мау е голям професионалист и голям приятел. Той е отличен колега и отдаден на това, което прави.

- След този сериал се връщаш в Мексико със "Силата на съдбата". Какво те шокира тогава?
Видях, че хората там използват слушалки през цялото време, повтарят си репликите като роботи и режисьорите са свикнали. Жалко е. Не подценявам теленовелите, защото те ми дадоха голяма проекция и научих много от ритъма им на работа, но мисля, че в тази сфера има доста неподготвени хора. Винаги трябва да учиш. Затова като приключа дадена история, тичам да взимам още курсове. В тази кариера никога нямаш гарантирано място.

- Как се почувства след завръщането си миналата година в телевизията?
Много щастлива. Пет години не бях правила телевизия, тъй като се фокусирах в киното и чаках проект, който наистина да ме грабне, от тези, които, когато почнеш да четеш сценария, си казваш: "Уоу, това е за мен". Това ми се случи с "Любимата на Кентавъра 2".

- Какво те грабна най-много?
Грабна ме това, че изпълнявам напълно различен персонаж от тези, които съм правила. Това е бойна жена, студена и с желание за отмъщение. Имаше много екшън и адреналин. Трябваше да се изправя пред страховете си.

- Как се подготви за ролята?
Тренирах в продължение на няколко месеца в училище за дубльори, за да заснема сцените с преследвания, стрелба и премятания. Опитах се аз сама да си направя сцените, за да изглеждат по-истински и съм щастлива от поздравленията на екипа.

- Помниш ли някоя по-специално?
Има една поредица от сцени, в която съм в един камион и трябва да бягам насред изстрели. Тогава си махам предпазния колан с едната ръка и докато колата е в движение, отварям вратата, показвам се и почвам да стрелям. Получи се прекрасно и се гордея с тези сцени, но преди да ги направя бях много нервна. След такива сцени винаги излизаш ранена. Нараняваш се, защото има много адреналин.

- Леонардо, съпругът ти, изненада ли се, като те видя в действие?
В началото ми казваше да ползвам дубльор, но след като видя някои сцени, ме попита как съм ги направила. Дори аз самата се изненадах, защото никога не съм мислила, че съм способна да направя подобно нещо и да се превърна в истинска Томб Райдър.

- Приоритетите  ти промениха ли се след раждането на Андрес?
Разбира се. Когато бях по-млада, имах много цели и не се спирах, докато не ги постигна, но това вече мина на втори план. Сега ме интересува само благоразположението на сина ми и да избирам продукции, позволяващи ми да бъда възможно най-много време с него, защото не искам да губя порастването му.

- Кой е любимият ти момент с него?
Банята. Усещам, че това е времето, през което се свързвам най-много с него, обича водата. Гледа ме втренчено и се смеем много.

- Сега и кино продуцент...
След толкова откази в киното реших, че за да получа ролята на живота си, трябва да продуцирам аз самата. Бях харесала един аржентински филм, свързах се с авторите, за да купя правата и след това направихме филма. След това се появи друг филм и така.

- Как се появи историческата ти роля в "Бандитката"?
Тази роля се появи преди лятото, бях в Ню Йорк на почивка с една книга за историята на "Бандитката". Тя е белязала историята в Мексико, имала е голяма тежест след революцията и показва женската сила. Истинско предизвикателство за мен е да намеря нейния глас, силата като говори, защото тя е внушителна - трябва да бъде сериозен глас, силен.

- Какви планове имаш?
На 31 март е премиерата на филма "Денят на обединението", което представя земетресението от 1985г. Идва премиерата на сериала "Бандитката" и пускането на романтичната комедия "Големи проблеми".

- И за 2019?
Не, за сега е достатъчно. Искам да видя как расте синът ми и да се радвам на живота до съпруга ми.

sandra-andres-clip