вторник, 13 февруари 2018 г.

Къванч Татлъту: "Съпругата ми е най-големият ми успех"


Къванч Татлъту разкрива, че бракът му с Башак Дизер се отразява благоприятно на работата му като актьор и че е много щастлив в личен план.

"В тази професия даже толкова стабилен човек като мен може лесно да запълни своя разум с чужди мисли и идеи. Изпитвайки всичко това, ти се връщаш вкъщи. От този миг, когато прекрачиш прага на дома си, ти трябва да се обновиш и някой трябва да ти напомни кой е истинският Къванч. Това е най-важното, което разбрах за 15 години. Ето защо моят брак е полезен. Да носиш такава отговорност е прекрасно. Мисля, че това се отразява на моята работа и аз повече й се отдавам. Ние с Башак се подкрепяме един друг във всички случаи. Ето защо аз съм щастлив. Моята съпруга е най-големия ми успех."