сряда, 28 март 2018 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 27-и март (вторник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от 27-и март, ден вторник!

Най-гледаната продукция за вечерта е "Жена" (Kadın). Показани бяха още епизоди от "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz), "Мехмед, завоевателя" (Mehmed Bir Cihan Fatihi), "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler), "Прости ми" (Beni Affet), "Намери ме" (Elif), "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) и "Не ме оставяй" (Beni Bırakma).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.


1. "Жена" (Kadın) (еп.22) на FOX TV с рейтинг 10,98%.

2. "Без бандити светът е невъзможен" (Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz) (еп.96) на ATV с рейтинг 7,34%.

3. "Мехмед, завоевателя" (Mehmed Bir Cihan Fatihi) (еп.2) на Kanal D с рейтинг 6,33%.

5. "Малки убийства" (Ufak Tefek Cinayetler) (еп.22) на Star TV с рейтинг 5,80%.

18. "Назови ме по име" (Adını Sen Koy) (еп.312) на Star TV с рейтинг 2,75%.

23. "Прости ми" (Beni Affet) (еп.1349) на Star TV с рейтинг 2,33%.

24. "Намери ме" (Elif) (еп.697) на Kanal 7 с рейтинг 2,32%.

29. "Не ме оставяй" (Beni Bırakma) (еп.57) на ATV с рейтинг 1,85%.